همشهری آنلاین: یک فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه ما به گفتمان احمدی نژاد رای دادیم نه شخص او خاطرنشان کرد: بعدا آن مواضع و شعارهای احمدی‌نژاد تغییر کرد که حتی اولین بار نمایندگان اصولگرا وی را در مجلس به مرز سوال بردند.

به گزارش ايلنا، سیدکمال سجادی در پاسخ به سوالي مبنی بر اینکه در بحث گفت‌وگوی بین جریان‌های سیاسی، اصولگرایان قائل به این هستند که اصلاح طلبان باید گذشته خود را جبران کنند. آیا اصولگرایان هم حاضر هستند در برابر حمایت تمام قد خود از احمدی‌نژاد پاسخگو بوده و به اشتباه خود اقرار کنند؟ گفت: هنر سیاستمداران گفت‌وگو است و گفت‌وگو بر روی برخی مباحث شاید عملی نباشد که به طور مثال بر روی مرزبندی‌ها شاید نتوانند گفت‌وگو کنند اما در کل گفت‌وگو به امنیت ملی کمک می‌کند و می‌تواند از صداوسیما و رسانه‌ها شروع شود.

به گزارش نامه نیوز، عضو شورای مرکزی جبهه نیروهای خط امام و رهبری با بیان اینکه گفت‌وگو می تواند درباره شیوه حکومت، آزادی و ارتباط با مردم که به احزاب مربوط می‌شود، به صورت نازل انجام گیرد، اظهار داشت: همچنین گفت‌وگو در مسائل داخلی و اجتماعی در بین دانشگاهیان اما به صورت محدود وجود دارد.

وی اضافه کرد: درست است که اصولگرایی و اصلاح طلبی دقیق تعریف نشده است اما امکان گفت‌وگو بین این جریان‌ها با مرزبندی وجود دارد.

سجادی با تاکید بر اینکه آقای احمدی‌نژاد هیچگاه از کلمه اصولگرایی استفاده نکرد، تصریح کرد: احمدی‌نژاد اصول و مبنایی دارد که بر اساس آن عمل می‌کند. اینکه اصولگرایان از احمدی‌نژاد دفاع کردند به این دلیل است که در برهه‌ای بر اساس شعارهایی که داد برای اصولگرایان جاذبه داشت اما بعد از تاسیس گروه انحرافی بسیاری از احزاب اصولگرا منتقد احمدی‌نژاد شدند.

وی به جلسه‌ای که با احمدی‌نژاد برگزار کرده است، اشاره کرد و یادآور شد: ایشان در آن جلسه نشسته و ما انتقادات خود را مطرح می‌کردیم و به منحل شدن سازمان برنامه و بودجه اشاره کردیم که با تعطیلی آن، چه جایگزینی برای آن در نظر گرفته است که وی سوال ها را یادداشت می‌کرد و بعدا پاسخ داد که می‌خواهیم آن را کوچک تر کنیم اما این اتفاق نیفتاد.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه ما به گفتمان احمدی نژاد رای دادیم نه شخص او، خاطرنشان کرد: بعدا آن مواضع و شعارها تغییر کرد که حتی اولین بار نمایندگان اصولگرا وی را در مجلس به مرز سوال بردند. بنابراین هر چیزی در ظرف آن زمان باید بررسی شود که چرا فردی مورد حمایت و عدم حمایت قرار گرفته است و بعد از آن خانه‌نشینی ۱۱ روزه مواضع و انتقادهای جدی به احمدی‌نژاد از ناحیه اصولگرایان وارد شد.

کد خبر 393765

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha