دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۸۶ - ۰۸:۲۵
۰ نفر

گروه ورزشی: همه چیز از تنبیه بازیکنان در پایان بازی مقابل صنعت نفت شروع شد. برخورد کریمی با ستاره‌های سرشناس استقلال اعتراض چند بازیکن از جمله وحید طالب‌لو و محمد نوازی را در پی داشت.

 این دو نفر در آستانه اخراج و جدایی از باشگاه استقلال قرار داشتند. اما صبح روز یکشنبه 25 آذر، شایعه جدایی طالب‌لو از باشگاه آبی پایتخت قوت گرفت. گفته می‌شد سنگربان اول آبی پوشان از سوی فتح‌الله‌زاده دعوت شده تا رضایت‌نامه خود را دریافت کند و از استقلال جدا شود.

 طالب‌لو ظاهراً برای دریافت رضایت‌نامه وارد ساختمان لارستان شد تا با مدیرعامل در این خصوص به گفت و گو بنشیند. جلسه 2ساعته علی فتح‌الله‌زاده با وحید طالب‌لو و محمد نوازی در لارستان به پایان رسید. گویا قرار نیست اتفاق جدیدی در استقلال روی دهد. حاصل جلسه با مدیرعامل این است که طالب‌لو از امروز در تمرینات حاضر خواهد شد و نوازی هم قرار است با مساعدت فتح‌الله‌زاده به تمرینات استقلال بازگردد.

در این جلسه ابتدا طالب‌لو در مورد اتفاقاتی که پس از بازی با صنعت‌نفت افتاد با فتح‌الله‌زاده صحبت کرد. دروازه‌بان استقلال خطاب به مدیرعامل باشگاه گفت: به هیچ عنوان انتظار نداشتم با شخصیتم این‌طور بازی شود. کریمی اگر فکر می‌کند من مشکل استقلال هستم، بهتر است رضایت‌نامه‌ام را بدهد تا بروم.

طالب‌لو با این نیت به دیدار فتح‌الله‌زاده رفته‌بود که رضایت‌نامه‌اش را بگیرد، ولی مدیرعامل استقلال در نهایت وحید را راضی کرد تا به تمرینات تیم بازگردد. فتح‌الله‌زاده خطاب به سنگربان اول استقلال گفت: همه تو را در شکست های اخیر مقصر دانسته‌اند. باید در استقلال بمانی و خلاف این را ثابت کنی. باید خودت را نشان بدهی. بهتر است با آرامش به تمرینات تیم بازگردی.

طالب‌لو پس از جلسه‌ای که با فتح‌الله‌زاده داشت در گفت‌وگویی اظهار داشت: هنوز هم معتقدم بازیکن برای خودش شخصیت دارد و این رفتار درست نیست که سرمربی تیم شاگردانش را مقابل هزاران طرفدار و میلیون‌ها بیننده، جریمه و تنبیه کند. فتح‌الله‌زاده به من گفت مشکل استقلال تو نیستی و بهتر است که به تمرینات برگردی.

می‌گویند کریمی در بازی‌های آینده قصد استفاده از طالب‌لو را ندارد و حتی به باشگاه گفته به دنبال جذب دروازه‌بان جدیدی باشد. پس از اتفاقات روز جمعه، بعید به نظر می‌رسد فیروز و طالب‌لو ارتباط گذشته را داشته‌باشند، ولی دروازه‌بان استقلال حساسیتی به این موضوع نشان نمی‌دهد. او می‌گوید: من با استقلال کار می‌کنم، نه کریمی. باید به تعهداتم عمل کنم و به این مسائل کاری ندارم.

 استقلال نمی‌تواند بازیکن بزرگسالی به فهرست اضافه کند و در این شرایط بازگشت به طالب‌لو قابل پیش بینی به نظر می‌رسید. کریمی اما همچنان به استفاده از دروازه‌بان‌های جوان تیمش اعتقاد دارد و در بازی با ذوب‌آهن هم نامداری و حسن‌نژاد را به طالب‌لو ترجیح می‌دهد. از همین رو نمی‌توان اختلافات دروازه‌بان اول استقلال با سرمربی این تیم را تمام‌شده فرض کرد. فعلاً با وساطت مدیرعامل طالب‌لو به تمرینات بازمی‌گردد اما این اتفاق برای حضور مجدد او در ترکیب استقلال کافی نیست.

پس از مشخص شدن وضعیت طالب‌لو، این بار نوبت نوازی بود که حرف بزند. کاپیتان استقلال هم مثل دروازه‌بان این تیم از رفتارهای کریمی انتقاد کرد، ولی فتح‌الله‌زاده به نوازی گفت: اگر قرار است حرفی بزنی، بهتر است به خودم بگویی، نه اینکه مقابل بازیکنان از سرمربی تیم انتقاد کنی.

 می‌گویند کریمی از حرف‌های نوازی به شدت ناراحت است و حتی به یکی از دستیارانش گفته که دیگر از این بازیکن استفاده نخواهد کرد. نوازی فعلاً به طور انفرادی تمرین می‌کند ولی فتح‌الله‌زاده به او قول داد پس از جلسه با کریمی، شرایط لازم را برای بازگشتش به تمرینات فراهم کند. ضمن اینکه روز گذشته گفته می‌شد احتمال دارد کریمی به خاطر رفتار عجیبش در پایان بازی با صنعت نفت از بازیکنان عذرخواهی کند اما با اتفاقات روز گذشته احتمالاً نیازی به عذرخواهی سرمربی از بازیکنان نیست.

کد خبر 39368

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز