همشهری آنلاین: همزمان با هزینه ۲۵۰ میلیون دلاری شبکه آمازون برای خریدن حق تولید نسخه تلویزیونی «ارباب حلقه‌ها»، سر یان مک‌کلن از علاقه خود برای ایفای دوباره نقش گندالف خبر داد.

گندالف

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از تلگراف، بازيگر 78 ساله بريتانيايي پيش از اين در سه‌گانه‌هاي سينمايي «ارباب حلقه‌ها» و «هابيت» به كارگرداني پيتر جكسن به نقش گندالف ظاهر شده بود، با حضور در برنامه راديويي گراهام نورتن شايعه حضور يك بازيگر ديگر در اين نقش افسانه‌اي را تكذيب كرد. مك‌كلن خطاب شنوندگان برنامه گفت: «پاسخ من هنوز مثبت نيست چون هنوز كسي از من نخواسته در سريال «ارباب حلقه‌ها» نقش گندالف را بازي كنم.»

او با اشاره به اينكه اجازه نمي دهد اين نقش به ديگران برسد، افزود: «گندالف بيش از هفت هزار سال قدمت دارد و من هم براي ايفاي اين نقش خيلي پير نيستم!» از آنجا كه مك‌كلن در هر شش فيلم «ارباب حلقه‌ها» و «هابيت» نقش گندالف را بر عهده داشته، بعيد است مديران شبكه آمازون پرايم سراغ بازيگري ديگر براي ايفاي اين نقش بروند.

البته يك نكته مهم در اين ميان وجود دارد و آن اينكه ماجراهاي سريال «ارباب حلقه‌ها» پيش از نخستين قسمت فيلم يعني «ياران حلقه» مي‌گذرد و شايد در آن ديگر خبري از شخصيت گندالف نباشد. انتظار مي‌رود نسخه تلويزيوني چند فصل ادامه داشته باشد و اگر استقبال تماشاگران خوب باشد، نسخه‌هايي تازه‌تر از آن هم توليد شود.

فيلم‌هاي سينمايي «ارباب حلقه‌ها» و «هابيت» بر اساس كتاب‌ها و داستان‌هاي جي آر آر تالكين توليد شده و از موفق‌ترين مجموعه‌هاي تاريخ سينما هستند. هنوز كارگردان و تركيب بازيگران نسخه تلويزيوني مشخص نشده‌اند.

کد خبر 393202

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha