چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: امروز ۲۹ آذر آلوده‌ترین روز سال ۹۶ است. پیش از این ۱۲ آبان و ۲۸ آذر،‌ با شاخص ۱۵۱ آلوده‌ترین روزهای سال بودند اما امروز شاخص هوای تهران به عدد ۱۵۸ و هوای ناسالم برای همه رسید.

مطالبه رئیس جمهوری از محیط زیست برای ارزیابی برنامه‌های آلودگی هوا

به گزارش همشهري آنلاين، «حسين شهبازي» مدير واحد پيش‌بيني شركت كنترل كيفيت هواي تهران گفت: بر اساس نتایج پارامترهای هواشناسی پیش بینی شده برای ایستگاه مهرآباد، با تداوم شرایط جوی پایدار طی روز جاری (چهارشنبه 29 آذر) در بیشتر ساعات روز وزش باد آرام با بزرگی بین صفر تا 2 متربرثانیه انتظار مي‌رود.

این شرایط در روز پنجشنبه کم و بیش تداوم خواهد داشت و به تدریج از بعدازظهر بر میزان ناپایداری جوی افزوده خواهد شد و برای برخی ساعات وزش باد موثر با بزرگی بین 3 تا 4 متربرثانیه پیش بینی می‌شود.

با تداوم این شرایط در روز جمعه، در برخی ساعات آغازین روز بارش پراکنده و خفیف باران و وزش باد موثر انتظار می‌رود. همچنین دما طی روزهای پایانی هفته به طور نسبی افزایش می‌یابد.

نتایج پیش بینی کیفیت هوا نیز نشانگر برقراری شرایط کیفی هوای ناسالم برای همه افراد جامعه در روز جاری (چهارشنبه) بوده و پیش بینی می‌شود تا روز پنجشنبه شرایط کیفی هوای اکثر مناطق شهر تهران در آستانه شرایط ناسالم برای همه اقشار جامعه قرار داشته باشد.

کد خبر 393179

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha