همشهری آنلاین: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با تشریح وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور از وقوع تصادف منجر به فوت در سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت که در این سانحه راننده یکی از خودروها، شرکت راه‌سازی و پیمانکار مقصر شناخته شدند.

امداد در جاده

به گزارش ايسنا، سرهنگ نادر رحمانی در مورد آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور اظهار کرد: در محورها قزوین-کرج از محدوده شهید کلانتری تا پل فردیس و در ادامه از پل فردیس تا گرمدره ترافیک، سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور در مورد وضعیت جوی راه‌های کشور نیز گفت: محورهای کوهستانی شمال،‌ شمالی شرقی و شمال غربی کشور با توجه به برودت دما و سردی هوا لغزنده است و رانندگانی که در صبح رانندگی می‌کنند سرعت مجاز و فاصله طولی را رعایت کنند تا مشکلی پیش نیاید.

وی افزود: در محورهای استان خراسان رضوی مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید را شاهد هستیم.

سرهنگ رحمانی به تصادف شب گذشته دو دستگاه پژو 405 و یک دستگاه تریلی در کیلومتر 40 محور زاهدان-زابل در استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: در پی این سانحه چهار نفر فوت کردند. در این تصادف یکی از خودروهای پژو 405 پنجاه درصد مقصر شناخته شد و پنجاه درصد دیگر مربوط به شرکت راه‌سازی و پیمانکار به علت بی‌مبالاتی و عدم نصب تابلو و علائم جدا کننده فیزیکی در سطح راه بود.

کد خبر 392014

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گردشگری و ميراث فرهنگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha