همشهری آنلاین: فصل ششم و پایانی سریال «خانه پوشالی» با حذف شخصیت فرانک آندروود تولید می‌شود و در خط داستانی رابین رایت جای خالی همبازی بدنام خود را پر می‌کند.

به گزارش همشهري به نقل از گاردين، پس از آنكه كوين اسپيسي درگير پرونده رسوايي اخلاقي شد، مديران شبكه نتفليكس تصميم گرفتند او را از ماجراهاي فصل ششم «خانه پوشالي» كنار بگذارند و پروژه را به طور كامل متوقف كنند. اين در حالي است كه تصويربرداري اين فصل با حضور بازيگر برنده اسكار آغاز شده بود و ادامه داشت اما ناگهان اعلام شد توليد فصل پاياني سريال از سر گرفته مي‌شود و رايت در ان نقش اصلي را ايفا مي‌كند.

اسپيسي در «خانه پوشالي» به نقش فرانك آندروود، رئيس‌جمهوري آمريكا ظاهر شده و همسر پيشين شان پن در آن نقش همسر فرانك يعني كلر آندروود را بر عهده دارد. قرار است ادامه توليد سال آينده ميلادي از سر گرفته شود و به اين ترتيب بيش از دو هزار نفري كه در پروژه «خانه پوشالي» مشغول كار بودند، دوباره درگير مي‌شوند. هر چند گفته مي‌شود تعداد قسمت‌هاي فصل ششم كمتر از پنج فصل پيشين و فقط هشت قسمت خواهد بود.

نتفليكس پس از كنار گذاشتن اسپيسي از «خانه پوشالي»، روند توليد فيلمي را متوقف كرد كه قرار بود او در آن به نقش گور ويدال (نويسنده آمريكايي) ظاهر شود. ضمن اينكه ريدلي اسكات هم ترجيح داد با وجود پايان يافتن توليد پروژه سينمايي «تمام پول‌هاي جهان» و نزديك بودن زمان نمايش، تمام صحنه‌هاي بازي اسپيسي در آن را بار ديگر و اين بار با حضور كريستوفر پلامر ضبط كند. اين فيلم حدود دو هفته ديگر اكران مي‌شود.

پس از آنكه اعلام شد شخصيت فرانك آندروود جايي در فصل پاياني «خانه پوشالي» نخواهد داشت، حالا هواداران اين سريال جنجالي در تلاش براي يافتن راه يا راه‌هايي براي حذف او از روند ماجراها و داستان هستند. شايد بهترين راه اين باشد كه فرانك در يك ماجراي عجيب به نوعي كشته شود كه انتقام قربانيان اسپيسي هم به نوعي از او گرفته شود!

کد خبر 391676

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha