همشهری آنلاین: سرمربی تیم ملی کشتی آزاد زیر ۲۳ سال گفت: اگر کریمی در دور دوم مقابل اسراییل کشتی نمی‌گرفت، حریف روس حذف می‌شد و آنوقت روس‌ها با توجه به نفوذی که در اتحادیه جهانی دارند پدر ما را درمی‌آوردند.

علیرضا رضایی

علیرضا رضایی در گفتگو با ایسنا، درباره باخت علیرضا کریمی مقابل حریف روس بخاطر روبرونشدن با کشتی‌گیر اسراییل در دور دوم و برخی انتقادها به کادر فنی مبنی بر اینکه چرا چنین دستوری به کریمی داده است گفت: اگر شما جای ما بودید چکار می‌کردید؟ ما چاره‌ای جز انجام اینکار نداشتیم. اصلا فکرش را هم نمی‌کردیم که کشتی‌گیر اسراییل مقابل حریف آمریکایی پیروز شود. وقتی دیدیم کشتی‌گیر اسراییلی در یک لحظه و در همان ثانیه‌های نخست کشتی‌گیر آمریکا را هنگام اجرای فن گیر انداخت و ضربه کرد، باید سریعتر به کریمی اطلاع می‌دادیم که کشتی را بازنده شود تا به حریف اسراییلی نخورد.

رضایی افزود: اگر کریمی کشتی‌گیر روس را شکست می‌داد و آنوقت در دور دوم مقابل حریف اسراییلی کشتی نمی‌گرفت آنوقت کشتی‌گیر روس حذف می‌شد و روس‌ها با توجه به قدرت و نفوذی که در اتحادیه جهانی کشتی دارند پدر ما را در می‌آوردند. پس ما سعی کردیم با دیدن همه جوانب بهترین تصمیم ممکن که به نفع کشتی ایران باشد را بلافاصله اتخاذ کنیم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید با بیان اینکه کریمی شانس مسلم طلای ایران در این رقابت‌ها بود گفت: متاسفانه این اتفاق نه تنها باعث شد کریمی به حق خود نرسد بلکه تیم از سکوی سوم به هشتم تنزل پیدا کرد و از این بابت نیز به تیم ملی ضربه وارد شد.

کد خبر 391204

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha