۳ مرد که ۲ زن جوان را به‌عنوان مسافر سوار خودروی‌شان کرده اما در بین راه آنها را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده بودند با رأی دادگاه به تحمل ۵۱ سال حبس محکوم شدند.

دادگاه

به گزارش همشهري، چندي قبل زن جواني سراسيمه خود را به مأموران پليس پايتخت رساند و گفت: ساعتي قبل 2مرد جوان او را ربوده و در خودروي‌شان مورد آزار و اذيت قرار داده‌اند. او گفت: در حوالي ميدان آزادي منتظر تاكسي بودم كه يك پرايد جلويم توقف كرد. به جز راننده مرد ديگري هم در ماشين بود و من سوار شدم اما چند لحظه بعد آنها با چاقو من را تهديد كردند. مي‌گفتند اگر سر و صدا كنم من را مي‌كشند. آنها هرچه داخل كيفم بود را سرقت كردند و در ادامه در جايي خلوت من را مورد آزار و اذيت قرار دادند و در نهايت در خياباني خلوت رهايم كردند.

در شرايطي كه تحقيقات در اين‌باره ادامه داشت زن جواني نزد مأموران رفت و با بازگو كردن ماجراي مشابهي گفت كه شماره تلفن يكي از متهمان را در اختيار دارد. او گفت: من هم به‌عنوان مسافر سوار خودرويي شدم اما سرنشينان آن كه دو نفر بودند شروع به تهديد كردند و با سرقت اموالم من را مورد آزار و اذيت قرار دادند اما وقتي مي‌خواستند رهايم كنند با يكي از آنها طرح دوستي ريختم و شماره تلفن او را گرفتم.

در چنين شرايطي با هماهنگي مأموران زن جوان با يكي از متهمان تماس گرفت و با او قراري صوري ترتيب داد. به اين ترتيب وقتي متهم در محل قرار با زن جوان حاضر شد خود را در محاصره مأموران ديد و دستگير شد. او كه صاحب خودروي پرايد است، در اعترافاتش گفت: با همدستي دوستانم دو زن جوان را ربوديم و هر بار با يكي از دوستانم نقشه‌اي را كه كشيده بودم عملي كرديم. به‌دنبال اعترافات متهم يكي از همدستان وي دستگير شد اما دومين نفر بدون اينكه ردي از خود به جا گذاشته باشد، گريخت. به اين ترتيب پرونده با صدور كيفرخواست به دادگاه فرستاده شد.

در جلسه رسيدگي به اين پرونده كه ديروز در شعبه هشتم دادگاه كيفري يك استان تهران به رياست قاضي حشمت‌الله توكلي برگزار شد بعد از آنكه شاكيان شكايت‌شان را مطرح كردند 2متهم به دفاع از خود پرداختند و اتهام‌هاي خود را گردن گرفتند و از دادگاه خواستار تخفيف در مجازات شدند. در پايان اين جلسه قضات دادگاه براي تصميم‌گيري در اين‌باره وارد شور شدند. قضات دادگاه متهم رديف اول را به اتهام آدم‌ربايي، سرقت، تهديد، فحاشي و رابطه نامشروع به عنف به تحمل 22سال حبس و شلاق محكوم كردند. متهم رديف دوم كه يكي از شاكيان نسبت به او اعلام گذشت كرده بود به 7سال حبس محكوم شد و سومين متهم كه متواري است به‌طور غيابي به تحمل 22سال زندان محكوم شد.

کد خبر 390554

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha