همشهری آنلاین: فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور گفت: سپاه و نیروهای بسیجی آمادگی لازم برای کمک به دولت در تمام عرصه‌های خدمت رسانی به ملت شریف ایران اسلامی را دارند.

 محمد مارانی

به گزارش ایرنا سردار سرتیپ پاسدار محمد مارانی روز سه شنبه در آئین افتتاح 500 طرح اقتصاد مقاومتی در سیستان و بلوچستان در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان اظهار داشت: قرارگاه قدس و بسیجیان دلاور در این استان آماده همکاری با دولت در عرصه های مختلف خدمت رسانی به مردم مومن و وفادار سیستان و بلوچستان هستند.

وی بیان کرد: امروز در کشور اقتصاد مقاومتی از نکات بسیار مهم مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است بنابراین پیشگامان این عرصه مردم و بسیجیان هستند.

وی افزود: امروز در عرصه سازندگی شاهد عظمت کارها و اقدامات ارزشمند بسیجیان هستیم.

وی تصریح کرد: بسیج نه تنها در عرصه رزم بلکه در عرصه سازندگی با تکیه بر ایمان و توکل به خداوند متعال به خوبی درخشیده است.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور گفت: بهترین سرمایه برای هر جامعه و کشور نیروی انسانی است که تدبیر امام عزیز برای شکل گیری نهاد مقدسی به نام بسیج امری با عظمت بود.

سردار سرتیپ مارانی اظهار داشت: امروز بعد از گذشت 39 سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی پی به این بینش امام می بریم که چرا ایشان در آن زمان فرمان تشکیل بسیج 20 میلیونی را صادر کردند.

وی بیان کرد: امروز نه تنها در کشور بلکه در سایر بلاد اسلامی نیز شاهد ترویج فرهنگ بسیج هستیم.

وی افزود: تدبیر حضرت امام راحل(ره) برای تشکیل سازمانی مردمی به نام بسیج در کنار سایر نیروهای نظامی کاری بس عظیم بوده است.

وی گفت: بسیجیان و نیروهای مسلح کشور در ساعات نخستین زلزله در غرب کشور به کمک مردم زلزله زده کرمانشاه شتافتند و اقدامات ارزشمندی را انجام دادند.

به گزارش ایرنا 500 طرح در عرصه اقتصاد مقاومتی به طور همزمان امروز/سه شنبه/ با حضور فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور، فرمانده سپاه سلمان، فرماندهان نظامی، بسیجیان و سران طوایف به مناسبت هفته بسیج در 11 شهرستان این استان از طریق ویدئوکنفرانس افتتاح شد.

کد خبر 390150

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha