همشهری آنلاین: معاون شرکت ارتباطات سیار از حذف هزینه ارسال پیامک های به مقصد نرسیده اپراتور اول خبر داد.

به گزارش موبنا، محمد حسین فلاح اصغرینا با اشاره به طرح حذف هزینه پیام های کوتاه به مقصد نرسیده اظهار داشت: آزمایشاتی از لحاظ فنی در خصوص این طرح انجام شد و به نتایج مثبتی نیز دست پیدا کردیم که با اتمام کامل این بررسی ها، هزینه ارسال پیام های به مقصد نرسیده که تاکنون از مشترک اخذ می شد محاسبه نخواهد شد.[چطور پیام کوتاه می‌فرستیم؟]

وی ادامه داد: از لحاظ فنی تقریبا فرآیند کار مشخص شده است و نمونه ها را به بخش رایانه شرکت ارتباطات سیار برای تست نهایی ارسال کرده ایم.

مهندس فلاح اصغری با بیان اینکه در این طرح سیستم به صورت روزانه از ارسال پیامک های به مقصد نرسیده گزارش تهیه می کند یادآور شد: با توجه به آنکه مراحل آزمایشی این طرح تقریبا به اتمام رسیده است نتیجه نهایی طی هفته آینده در دستور کار قرار می گیرد و اجرا خواهد شد.

وی گفت: چنانچه طرح آزمایشی نتیجه دهد این طرح به صورت عملیاتی اجرایی شده و در بیلینگ سنتر ارتباطات سیار پیامک های به مقصد نرسیده محاسبه نخواهد شد.

طبق آمار شرکت ارتباطات سیار، بین 5 تا 20 درصد پیام های کوتاه ارسالی مشترکان به مقصد نمی رسد اما تاکنون شرکت ارتباطات سیار هزینه این پیام ها را نیز محاسبه می کرد.

کد خبر 38967

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز