همشهری آنلاین: سردار وحید حقانی نماینده ویژه دفتر رهبر معظم انقلاب در محل شهر سرپل ذهاب حضور یافت و از محل احداث مسکن مهر این شهرستان و برخی دیگر از نقاط آن بازدید کرد.

earthquake- kermanshah

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به مناطق زلزله زده غرب کشور، تعدادی از مردم آسیب دیده از زلزله که در حال خالی کردن مابقی وسایل خود از ساختمان‌های تخریب شده بودند صبح پنج‌شنبه با دیدن سردار وحید حقانی و همراهان وی، مشکلات خود را مطرح کردند.

یکی از ساکنان مسکن مهر پل سرذهاب گفت: یکی از مشکلات مردم زلزله زده مدیریت نامناسب و ناعادلانه توزیع امکانات است که می‌بایست فکری به حال آن کرد.

وی گفت: متأسفانه زلزله را هم سیاسی کردند و گفتند خانه‌های غیر مسکن مهر خسارات چندانی ندیده است در حالی که ۱۲ نفر از خانواده‌ بنده در خانه‌های غیر مسکن مهر جان خود را از دست دادند.

یکی از خانم‌های آسیب دیده از زلزله نیز گفت: ما فقط امیدمان به رهبر معظم انقلاب و مردم است و امیدواریم پس از این روزها ما به فراموشی سپرده نشویم و مشکلات مسکن ما حل شود.

سردار وحید حقانی نیز ابراز داشت: ما مشکلاتی که این روزها مردم زلزله زده با آن دست به گریبان هستند را می‌دانیم و به زودی تحولات و تعییرات اساسی در نوع مدیریت بحران زلزله در این مناطق صورت می‌گیرد.

وی افزود: ما ده روزی در مناطق زلزله زده مستقر خواهیم شد و به زودی مشکلاتی که احصا شده به خصوص نحوه توزیع امکانات و چادر اقامتی رفع خواهد شد.

کد خبر 388710

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha