همشهری آنلاین: رییس سازمان مدیریت بحران با بیان اینکه در حال حاضر آب و برق در منطقه سر پل ذهاب قطع است، اظهار داشت: مسوولان در تلاش هستند که هرچه سریع تر آب و برق در منطقه وصل شود و تا ساعات آتی انشالله برق در این منطقه وصل خواهد شد. بیشترین مشکل و تخریب‌ها در سر پل ذهاب وجود دارد.

به گزارش ايلنا، اسماعیل نجار، رییس سازمان مدیریت بحران کشور که هم‌اکنون به منظور بررسی ابعاد زلزله شب گذشته در سر پل ذهاب حضور دارد، درباره آخرین وضعیت این منطقه گفت: در حال حاضر چندین هلی کوپتر و آمبولانس در حال جا به جایی و تخلیه مجروحان هستند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون فرمانده کل ارتش و فرمانده نیروی زمینی ارتش در محل حادثه حضور دارد، افزود: امکانات نیروهای مسلح و ارتش به میدان آمده و همه دستگاه ها برای کمک رسانی به زلزله زدگان در حال تلاش هستند.

رییس سازمان مدیریت بحران از اعزام تعدادی از مجروحان به بیمارستان‌های تهران خبر داد و گفت: خوشبختانه کمبود تجهیزات و امکانات درمانی گزارش نشده است.

نجار با بیان این مطلب که در حال حاضر آب و برق در منطقه قطع است، اظهار داشت: مسوولان در تلاش هستند که هرچه سریع تر آب و برق در منطقه وصل شود و تا ساعات آتی انشالله برق در این منطقه وصل خواهد شد. بیشترین مشکل و تخریب ها در سر پل ذهاب وجود دارد.

وی در ادامه بیان کرد:‌ تأمین آب شهرهای سرپل ذهاب، قصرشیرین، هرسین و ثلاث باباجانی به صورت سیار صورت می گیرد.

وی اضافه کرد :‌احتمال اینکه در روستاهای کرمانشاه زیر آوار مانده باشند، وجود دارد.

کد خبر 388350

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha