دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۸۶ - ۱۸:۰۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: 25 آذر ماه آثار برگزیده جشنواره طراحی معاصر ایران که با عنوان «نخستین جشنواره طراحی دکتر سندوزی» در حال برگزاری است، معرفی خواهند شد.

به گزارش همشهری آنلاین  این برنامه در ساعت 15 و 30 دقیقه روز یاد شده برگزار می‌شود و از میان 141 اثر راه یافته به مرحله نهایی 14 اثر منتخب معرفی خواهند شد.

همین گزارش حاکیست که از میان  چهارده اثر معرفی شده، هشت اثر به عنوان برگزیدگان «نخستین جشنواره طراحی دکتر سندوزی» لوح و جایزه دریافت می‌کنند و از 6 اثر با اهدای لوح، تقدیر به عمل می‌آید.

در این جشنواره  750  طراح با 2400 اثر شرکت کرده بودند که در مرحله نخست داوران هیات انتخاب متشکل از «احمد نصرالهی»،« احمد امین نظر«معصومه  مظفری»141 اثر را شایسته راه یافتن به مرحله نهایی و قرار گرفتن در نمایشگاه دانستند.«منوچهر معتبر»، «احمدرضا دالوند»،«احمد امین‌نظر»،«رضا عابدینی»و«جمشید حقیقت‌شناس»نیز به عنوان داوران مرحله نهایی طی مراسمی در موزه امام علی (ع) اسامی  برگزیدگان «نخستین جشنواره طراحی دکتر سندوزی» را اعلام خواهند کرد.

علاقه مندان برای بازدید از آثار منتخب نخستین «جشنواره طراحی معاصر دکترسندوزی» تا 25 آذرماه فرصت دارند به  نشانی موزه دینی امام علی (ع): خیابان ولیعصر(عج)، بالاتر از میدان ونک، خیابان اسفندیار مراجعه کنند.

کد خبر 38796

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز