سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۱
۰ نفر

پسر ۱۹ ساله‌ای که پس از قتل پدرش، جسد او را در کف کمد دیواری خانه‌شان دفن کرده بود، با رضایت خواهرش از چوبه دار فاصله گرفت.

متهم

به گزارش همشهري، تحقيقات در اين پرونده از 15مهرماه امسال شروع شد. آن روز پسري به اداره پليس رفت و از ناپديدشدن پدرش خبر داد. وي گفت: پدرم روز جمعه 14مهرماه براي خريد كله‌پاچه از خانه خارج شد اما ديگر برنگشت. هرچه با موبايلش تماس گرفتم، جواب نداد و به هركجا كه فكر مي‌كردم رفته باشد سر زدم اما اثري از پدرم نبود.

با اعلام اين شكايت، گروهي از كارآگاهان جست‌وجوي خود را در اين خصوص آغاز كردند تا اينكه پسر 19ساله او 2روز بعد به اداره پليس رفت و به قتل پدرش اقرار كرد. او گفت: مادرم 3‌ماه پيش به‌خاطر رفتارهاي بد پدرم فوت شد. درواقع از دست پدرم دق كرد. از همان زمان در فكر انتقام از پدرم بودم چراكه او را مقصر اصلي مرگ مادرم مي‌دانستم. تا اينكه شنيدم پدرم قصد ازدواج دارد.

همين شد كه نقشه قتل او را كشيدم. وي ادامه داد: روز حادثه (14مهرماه) سراغ پدرم رفتم. او در حال استراحت بود كه با چوب چندين ضربه به سرش و با چاقو ضربه‌اي به گردنش زدم. پس از قتل مي‌خواستم جسد پدرم را در يخچال بگذارم كه جا نشد. پس از آن كف كمد ديواري را كندم و جسد پدرم رادر آنجا دفن كردم و روي آن را با سيمان پوشاندم اما به‌خاطر عذاب وجداني كه داشتم، تصميم گرفتم خودم را معرفي كنم.

پس از اعتراف وي، تيم جنايي راهي محل حادثه شدند و جسد مرد 60ساله را كشف كردند. متهم 19ساله پس از اعتراف به جنايت با قرار قانوني روانه زندان شد و حالا با گذشت يك‌ماه از زمان حادثه، دختر مقتول (خواهر متهم) كه تنها ولي‌دم پرونده است، با مراجعه به دادسراي جنايي تهران، برادر قاتلش را بخشيد. وي گفت: پدرم مردي خسيس بود كه همه ما را خيلي اذيت مي‌كرد به حدي كه خرج زندگي ما را خاله‌ام مي‌داد. حتي وقتي مادرم مريض شد و به بيمارستان رفت، خرج درمان او را خاله‌ام مي‌داد. براي همين چون شاهد اين رفتارهاي پدرم بودم به‌عنوان ولي دم، برادرم را مي‌بخشم و رضايت مي‌دهم. با اعلام اين رضايت، پسرجوان از قصاص رهايي يافت و از لحاظ جنبه عمومي جرم محاكمه خواهد شد.

کد خبر 387630

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha