همشهری‌آنلاین: رییس‌جمهور در احکام جداگانه‌ای غلامحسین نوذری و علی اکبر محرابیان را به سمت وزرای وزارتخانه‌های نفت و صنایع و معادن منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر محمود احمدی‌نژاد در این احکام ابراز امیدواری کرده است: وزرای جدید در عین هماهنگی و همکاری با هیات وزیران، در تحقق کامل برنامه‌های چهارگانه دولت شامل عدالت گستری، مهرورزی، خدمت به بندگان خدا و پیشرفت و تعالی مادی و معنوی کشور موفق باشند.

متن کامل احکام صادر شده از سوی رییس جمهور به این شرح است:

جناب آقای مهندس غلامحسین نوذری
به استناد اصول هشتاد و هفتم و یکصد و سی و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و با عنایت به رای اعتماد مورخ ‌٢٣/ ‌٨/ ‌٨٦ مجلس شورای اسلامی، جناب عالی به سمت وزیر نفت منصوب می‌شوید.
امید فراوان دارم که در عین هماهنگی و همکاری با هیات وزیران و انجام وظایف قانونی خویش در تحقق کامل برنامه‌های چهارگانه دولت شامل:«عدالت گستری، مهرورزی، خدمت به بندگان خدا و پیشرفت و تعالی مادی و معنوی کشور توفیق یابید.

محمود احمدی نژاد

جناب آقای مهندس علی اکبر محرابیان
به استناد اصول هشتاد و هفتم و یکصد و سی و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و با عنایت به رای اعتماد مورخ ‌٢٣/ ‌٨/ ‌٨٦ مجلس شورای اسلامی، جناب عالی به سمتوزیر صنایع و معادن منصوب می‌شوید.
امید فراوان دارم که در عین هماهنگی و همکاری با هیات وزیران و انجام وظایف قانونی خویش، در تحقق کامل برنامه‌های چهارگانه دولت شامل «عدالت گستری ، مهرورزی، خدمت به بندگان خدا و پیشرفت و تعالی مادی و معنوی کشور» توفیق یابید.

محمود احمدی نژاد

کد خبر 38731

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز