همشهری آنلاین: جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز پیام شهدا ولایتمداری در تمام صحنه‌هاست به این دلیل که دشمن در تلاش برای گسستن پیوند امت با ولایت و رهبری است.

عبدالله حاجی صادقی

به گزارش ایرنا ،حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی روز شنبه در مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان در اردبیل افزود: ولایت فقیه ستون و خیمه نظام است و امت متصل به ولایت فقیه با شکست روبرو نمی شود.

وی اظهار کرد: دشمنان امروز به این نتیجه رسیده اند که برای غلبه بر نظام اسلامی ایران و ملت انقلابی باید نقطه قوت نظام که همان اتصال ملت و ولایت است را هدف قرار داد.

وی بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی به یک جمع بندی کلی رسیدند که امت بدون امام و رهبری و امام بدون امت اقتدار ندارد و همچنین این موضوع را درک کرده اند که یک امت با رهبر و ولی خود پیوسته باشند بطور قطع شکست نمی خورند و نظام اسلامی ایران بر همین اساس 39 سال است که با قدرت به راه خود ادامه می دهد.

وی حسینی بودن و حسینی ماندن را رمز موفقیت نظام اسلامی و ملت ایران عنوان کرد و ادامه داد: دیگر زمان خالی کردن پشت امام و رهبری توسط مسلمانان گذشت و تکرار نخواهد شد و دشمنان اسلام به اهداف پلید خود نخواهند رسید.

وی با اشاره به انواع توطئه های استکبار جهانی علیه کشورمان گفت: مسئولان و مدیران نظام بدانند آنچه باعث سربلندی نظام شده است حرکت زیر پرچم ولایت فقیه است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: محور و سیاست گذار نظام جمهوری اسلامی ایران فقط مقام معظم رهبری است و باید همه مسئولان و مدیران کشور در حوزه های مختلف موظف هستند این سیاست ها را به نحو احسن اجرا کنند.

حاجی صادقی اظهار کرد: خوشبختانه همه مسئولان و سیاسیون با هر گرایشی در کشور در دو اصل استکبار ستیزی و ولایت مداری نظر واحدی دارند و هیچ تفرقی در پایبندی به این دو اصل وجود ندارد.

وی وحدت و انسجام همه آحاد مردم را یاد آور شد و اظهار کرد: با وحدت و انسجام مردم و مسئولان شیطنت و دسیسه های دشمنان و در راس آن استکبار نقش بر آب خواهد شد.

وی با اشاره به اقتدار نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بیان کرد: نظام استکبار حق دارد از دست سپاه ناراحت و عصبانی باشد و اقدام به توهین به این نهاد مقدس کند چرا که سپاه در دنیا منافع نامشروع آنها را به خطر انداخته و از مظلومان در برابر ظالمان و زور گویان حمایت می کند.

وی با تقدیر از حضور گسترده و حماسی مردم در راهپیمایی 13 آبان در سراسر کشور گفت: حضور گسترده مردم انقلابی در صحنه های انقلاب لرزه بر اندام ستمگران و ظالمان به ویژه استکبار و رژیم صهیونیستی انداخته است.

کد خبر 387290

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha