همشهری آنلاین: مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از برپایی دهمین جشنواره محصولات ارگانیک در آذرماه خبر داد و گفت: ما به دنبال اصلاح الگوی مصرف هستیم.

به گزارش مهر، عبدالحسین رحیمی با اشاره به دهمین جشنواره محصولات ارگانیک که در آذرماه برگزار می‌شود، گفت: در حال حاضر نزدیک به ۳۰ غرفه از بازارهای ما در اختیار عرضه‌کنندگان محصولات ارگانیک قرار دارد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران گفت: بر اساس تفاهمنامه با انجمن ارگانیک، این انجمن محصولات و فعالان در این حوزه را شناسایی می‌کند و بعد از تائید نهایی به ما معرفی شده و ما غرفه‌ها را در اختیار آنها قرار می‌دهیم.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران ادامه داد: بر اساس مصوبه شورای شهر تهران، ما مشوق‌هایی را برای ارائه محصولات ارائه دادیم. کمیسیون سلامت شورای شهر تهران نیز در این موضوع ورود جدی دارد.

رحیمی با اشاره به ۱۸۰ بازار که سبدهای خاص برای کودکان در نظر گرفته‌اند، گفت: این کار نیز فعالیتی ابتکاری بود که ما در ۱۸۰ بازار اماکنی را فراهم کردیم تا میزبان کودکان شهرمان باشیم.

وی افزود: ما میز کوچکی را در این بازارها تعبیه کردیم و سبدی را در آن قرار دادیم که میوه‌های شسته شده در آن قرار دارد؛ هدف ما پذیرایی از نوجوانان و نونهالانی است که همراه خانواده‌ها به بازارها می‌آیند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران تأکید کرد: ما به دنبال اصلاح الگوی مصرف هستیم، مهمترین دلیل ما برای این موضوع این بود که کودکان به جای خوردن مواد ناسالم، میوه‌هایی بخورند که ارزش غذایی بالایی دارند؛ در واقع تأکید ما فرهنگ‌سازی برای حرکت به سمت غذای سالم بود.

کد خبر 387239

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha