همشهری آنلاین: سرلشگر پاسدار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در پیامی از الطاف و محبت رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در مصیبت درگذشت پدر گرانقدرش قدردانی کرد.

قاسم سلیمانی

به پایگاه خبری سپاه پاسداران، درپی صدور پیام تسلیت حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا به مناسبت درگذشت پدر گرانقدر سرلشگر پاسدار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه در پیامی از الطاف و محبت معظم له قدردانی کرد.

متن پیام حاج قاسم سلیمانی به این شرح است:

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم
محضر مبارک رهبر عزیز و بزرگوارم
سلام علیکم

دیدن سرباز کوچکتان در این گونه حوادث طبیعی، در کنار مسئولیت های بسیار سنگین و ارزشمندتان موجب می شود شرمندگی محبّت حضرت عالی برای حقیر و خانواده ام بزرگ تر از مصیبتی باشد که در اثر مشیّت باری-تعالی بر ما حادث شد و خود را از شکر این نعمت الهی که ما را از محبّت بزرگوارانه ولی امرمان بهره مند فرمود عاجز می دانیم.

از خداوند متعال عاجزانه خواهانیم عمر ناقابل ما را فدای وجود با برکت و ارزشمند حضرت عالی که امروز جهان اسلام، جمهوری اسلامی و ملت بزرگوار ایران بیش از هر زمانی به آن نیازمند است، بنماید.

سربازتان قاسم سلیمانی

حسن سلیمانی پدر سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی بامداد سه شنبه 9 آبان ماه در یکی از روستاهای شهرستان رابر از توابع استان کرمان درگذشت.

کد خبر 387141

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha