همشهری آنلاین: ستاره طرد شده استقلال به فکر خداحافظی از مستطیل سبز نیست.

جباری

به گزارش ایسنا و به نقل از الرای، مجتبی جباری در تابستان سال جاری بود که بعد از چند سال حضور در لیگ قطر تصمیم گرفت که به لیگ ایران برگردد تا بار دیگر پیراهن استقلال را بر تن کند.

جباری تنها در چند دیدار برای استقلال به میدان رفت و چند هفته ای است که از ترکیب تیم خارج شده است. او در گفت و گویی که با روزنامه الرای قطر داشت درباره موضوعات زیادی صحبت کرد.

در ابتدا بگویید چرا به قطر برگشته‌اید؟

من نمی خواهم ارتباطم با کشور قطر قطع شود و برای تمدید کردن مجوز اقامتم به قطر برگشته ام. به دوحه علاقه زیادی دارم و می خواهم که ارتباطم با این شهر همچنان ادامه داشته باشد.من دوستان زیادی در قطر دارم که رابطه خوبی با آنها دارم و به همین خاطر دوست دارم که همواره به قطر سفر کنم. من هنوز از فوتبال خداحافظی نکرده ام و بازیکن استقلال هستم تا جایی‌که در چهار بازی برای این تیم بازی کرده ام. من عملکرد خوبی با استقلال داشته ام و فکر نمی کنم که با پایان سال جاری از فوتبال خداحافظی کنم.

چرا از الاهلی جدا شدی؟

جدایی من از الاهلی با خواست خود من نبود. باشگاه الاهلی به خاطر آسیب دیدگی که داشتم پیشنهادی برای تمدید قرارداد من نداشت و علاوه برآن دیگر باشگاه ها هم خواستار جذب من نشدند و به همین خاطر تصمیم گرفتم که به ایران برگردم تا هم مراحل درمان خود را پشت سر گذارم و هم قرارداد خود را با استقلال نهایی کنم. در چند بازی نخست استقلال به خاطر آسیب دیدگی به میدان نرفتم اما بعد از برطرف شدن آسیب دیدگی توانستم در چهار دیدار برابر تیم خود بازی کنم.

آیا لیگ قطر را دنبال می کنید؟

بله من بازیهای را دنبال می کنم و براین باور هستم که سه تیم الدحیل، الریان و السد شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی هستند.

مشکل الاهلی چیست؟

الاهلی بازیکنان محلی بسیار خوبی در اختیار دارد اما بازیکنان خارجی این تیم خوب نیستند و نتوانسته اند که در ترکیب تیم سرنوشت‌ساز ظاهر شوند. تجربه نشان داده است که موفقیت تیم های قطری در لیگ بستگی به درخشش بازیکنان خارجی این تیم دارد و در الاهلی بازیکنان خارجی تا الان عملکرد خوبی نداشته اند. البته این تیم مشکلات دیگری مثل آسیب دیدگی زیاد بازیکنان را داشته است.

وقتی الاهلی قرارداد تو را تمدید نکرد خشمگین شدی؟

نه، من بازیکن حرفه ای هستم و می دانستم که روزی باید از الاهلی جدا شوم. من خاطرات بسیار خوبی از حضور در الاهلی دارم و هیچ وقت چنین روزهایی را فراموش نخواهم کرد.

بهترین بازیکن لیگ ستارگان قطر از نظر مجتبی جباری.

به نظر من یوسف المساکنی بهترین بازیکن لیگ ستارگان قطر است. او بازیکنی بسیار خوب و موثر است و من علاقه زیادی به بازی اش دارم. المساکنی می تواند در هر دیدار سرنوشت ساز و تاثیر گذار ظاهر شود. او توان بازی کردن در چند پست را دارد.

کد خبر 387103

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha