همشهری آنلاین: تهیه‌کننده «جمعه ایرانی» از پخش این برنامه در شبکه «شما» و بازگشت آن پس از سه سال به سازمان صدا و سیما خبر داد.

رادیو

به گزارش مهر؛ سعید توکل تهیه‌کننده برنامه رادیویی «جمعه ایرانی»با حضوردر بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها درباره این برنامه که حدود سه سال است تعطیل شده است، گفت: به دعوت علی دارابی معاون امور استان‌های صدا و سیما که خودش از علاقه مندان برنامه «جمعه ایرانی» است و در جریان محبوبیت این برنامه قرار دارد پیشنهاد شد که این برنامه دوباره ضبط شود.

وی ادامه داد: این برنامه در فصل جدید با هنرمندان خوش قریحه شهرهای مختلف کشور تولید خواهد شد. ما بررسی کردیم تیم‌های هنری مختلفی در شهرهای مشهد، یزد، اصفهان و ... وجود دارند که شناسایی می‌شوند، به تهران می آیند و در کنار هم فصل جدید برنامه را اجرا می‌کنیم.

توکل توضیح داد: این برنامه قرار است هر هفته ساعت ۹ تا ۱۱ از شبکه‌های استانی پخش شود و همچنین روی آنتن شبکه تلویزیونی «شما» خواهد رفت. احتمال دارد که این برنامه به صورت «رادیونما» یا «رادیو تصویری» پخش شود.

این تهیه کننده برنامه‌های رادیویی در پایان درباره زمان پخش «جمعه ایرانی» اعلام کرد تصمیم بر آن است که همزمان با چهلمین جشن پیروزی انقلاب این برنامه روی آنتن برود.

همچنین منوچهر آذری در این بازدید گفت: انشاالله در آینده بسیار نزدیک با جایگاهی بهتر در «جمعه ایرانی» در خدمت همه مردم خواهیم بود. این بار همه هنرمندان شهرها و نخبگان هنری استان‌ها در برنامه ما حضور خواهند داشت البته این هنرمندان به تهران می‌آیند.

به گفته وی، برنامه ریزی شده که برنامه در ۲۲ بهمن به آنتن رود.

توکل در ادامه این دیدار گفت: ما برنامه را دوباره با حضور مردم تولید خواهیم کرد ولی این بار فقط برنامه زیر نظر معاونت استان‌ها ضبط و از تمام شبکه های رادیویی استانی پخش می‌شود.

وی ادامه داد: این برنامه همزمان با جشن‌های پیروزی انقلاب هر هفته روی آنتن می‌رود و هر هفته به نوعی یک جشنواره «طنز و تبسم» خواهیم داشت. این همگرایی تمام هنرمندان خوب کشورمان خواهد بود و ما مجموعه ای از مسابقات را هم خواهیم داشت.

تهیه‌کننده «جمعه ایرانی» در توضیح بیشتر سری جدید برنامه گفت: بچه های شهرستان ها هر هفته چند نمایش اجرا می‌کنند و من فکر می‌کنم حضور این افراد از شهرستان‌های مختلف و گرمی و تنوع لهجه‌هایشان باعث جذابیت برنامه می‌شود. همچنین صدا و تصویر هنرمندان جدیدی را خواهیم داشت و موجی از حضور پیشکسوت‌ها در برنامه ایجاد خواهد شد.

کد خبر 387042

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha