همشهری آنلاین: عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با بیان اینکه عدم توجه به مساله حق پخش می‌تواند باعث ورشکستگی فوتبال ایران خواهد شد، گفت: سرافراز حق پخش فوتبال را قطع کرد.

محمود اسلامیان

محمود اسلامیان در گفت‌وگو با ايسنا، با باين این نكته كه يكي از معضل فوتبال ما  حق پخش تلویزیونی است، گفت: تا این مساله حل نشود شرایط باشگاه‌های کشور روز به روز بدتر می‌شود.

وي اظهار داشت: در همه جای دنیا ۷۰ درصد درآمد باشگاه‌ها از این طریق است. امارات و عربستان از طریق حق پخش، سالی ۱۰ میلیون دلار درآمد کسب می‌کنند. به نظر من تا مساله حق پخش رفع نشود حال باشگاه‌ها در فوتبال‌مان روز به روز بدتر می‌شود. تیم ملی به خاطر حضور کی‌روش و توانایی‌های آن و کمک‌هایی که فدراسیون کرد نتایج خوبی کسب کرد. البته برای بازی‌های تدارکاتی و اردوها منابعی وجود ندارد. الان شما اوضاع پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی و نفت را نگاه کنید، سه تیم در آستانه حذف از آسیا قرار دارند.

اسلامیان درباره مناقشه ایران و عربستان تصریح کرد: من از این مساله اطلاع دقیقی ندارم. امیدوارم دوستان عربستانی دست از ایران‌ستیزی بردارند. در حال حاضر مشکل ما نیستیم بلکه مشکل عربستانی‌ها هستند.

کد خبر 386921

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha