دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۸۵ - ۰۷:۵۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: روزنامه شرق با پایان گرفتن مهلت یک‌ماهه هیئت نظارت بر مطبوعات، برای تغییر مدیرمسئول این روزنامه، توقیف شد.

روزنامه شرق امروز در حالی توقیف شد که مهدی رحمانیان مدیرمسئول این روزنامه، حکم هیئت نظارت بر مطبوعات در خصوص تغییر مدیرمسئول این روزنامه را پذیرفته و خواستار فرصت دو ماهه شده‌است.

محمد مهدی رحمانیان مدیر مسئول روزنامه شرق با تأیید این خبر به فارس گفت: تاکنون از علت توقیف اطلاعی ندارم و این مسئله برای بنده ابلاغ نشده‌است.

دیروز آخرین روز از فرصت هیئت نظارت بر مطبوعات به مسئولان این روزنامه مبنی بر تغییر مدیرمسئول بود.

چندی پیش معاونت مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در اطلاعیه‌ای خبر داد که هیئت نظارت بر مطبوعات در پنجاه و هشتمین نشست خود به روزنامه شرق یک ماه فرصت داده تا نسبت به معرفی مدیر مسئول جدید خود اقدام کند.

این هیئت در نشست خود برای سومین بار پرونده روزنامه شرق را بررسی کرده و با توجه به وجود ‪ ۷۰ ‬اخطار و تذکر صادر شده به این نشریه مهلت یک ماهه را صادر کرده‌است.

به گزارش ایرنا، برخی از منابع مطلع در معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هرگونه اظهار نظر پیرامون این موضوع را منوط به تعیین تکلیف آن در نشست روزهای آتی ‌این هیئت می‌دانند.

همچنین به گزارش "ایلنا"، مهدی رحمانیان، مدیرمسئول روزنامه شرق با ارسال نامه‌‏ای به هیئت نظارت بر مطبوعات معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در رابطه با تغییر مدیرمسئولی این روزنامه، ضمن پذیرش حکم این معاونت خواستار فرصتی دو ماهه (حداکثر تا پایان زمان قانونی ارائه‌‏شده در این حکم) برای جمع‌‏بندی و انتخاب مدیرمسئول جدید شد.

کد خبر 3867

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز