شنبه ۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۶
۰ نفر

مقصران حادثه مانور مقابله با دزدان خودروی حمل پول که در جریان آن یکی از کارمندان حفاظت فیزیکی بانک سپه ‏جانش را از دست داد، معرفی شدند.

به گزارش همشهري، اين حادثه هشتم خردادماه امسال در محوطه ساختمان مركزي بانك سپه، حوالي ميدان امام‌خميني رخ داد. آن روز چند نفر از ‏كاركنان حفاظت فيزيكي در حال آموزش و تمرين بودند. قرباني پشت فرمان خودروي رونيز نشست و 2نفر ديگر در صندلي جلو و عقب نشستند. آنها بايد از داخل ماشين به ‏سمت سيبل شليك مي‌كردند. مربي هم بيرون از خودرو ايستاده و در حال آموزش به آنها بود. پس از آنكه سرنشينان رونيز گلوله‌ها ‏را به سمت سيبل شليك كردند، نوبت به مرحله بعدي آموزش رسيد.

اين بار مدرس تيراندازي به آنها نشان داد كه چطور بايد گلوله را بي‌آنكه به كسي برخورد كند، شليك كنند؛ به‌طوري كه از يكي از ‏پنجره‌هاي ماشين خارج شود. وي شروع به تيراندازي كرد اما ظاهرا آخرين گلوله از 4تيري كه شليك شد ‏به ستون خودرو برخورد و پس از آن كمانه‌ كرده و با برخورد به راننده 32ساله جان او را گرفت.

به دنبال اين حادثه، مربي ‏تيراندازي بازداشت اما با سپردن وثيقه 300ميليوني آزاد شد. پس از آن ‏قاضي جنايي از كارشناس رسمي دادگستري خواست تا با بررسي دقيق مقصران اين حادثه مرگبار را مشخص كند.با انجام بررسي‌ها اعلام شد كه ‏‏50درصد بانك و 50درصد مربي تيراندازي مقصر هستند. ‏‎رسيدگي به اين پرونده در دادسراي جنايي تهران ادامه دارد.

کد خبر 386536

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha