همشهری آنلاین: معاون اجتماعی وزیر بهداشت در همایش هنر خیرخواهی در خانه هنرمندان ایران با تاکید بر این که فرهنگ‌سازی برای اصلاح سبک زندگی مردم بسیار مهم است گفت: امیدوارم با فرهنگسازی سلامت و اصلاح سبک زندگی، وضعیت زندگی مردم بهتر شود.

سید محمد هادی ایازی

به گزارش وبدا، دکتر سید محمد هادی ایازی در این مراسم با بیان این که یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌ها در فرهنگسازی سلامت، بهره‌گیری از هنر و هنرمندان است و تلاش در راستای استفاده از این ظرفیت است، افزود: یکی از کارهای موفق ما در عرصه بهداشت و فرهنگ، ساخت سریال پریا در زمینه ایدز بود و این سریال تاثیر بسیار بالا و بسزایی در تغییر نگرش جامعه داشت.

دکتر ایازی در ادامه افزود: در حوزه سلامت موسسه آوای هنر سلامت را ایجاد و ارتباط میان هنر و هنرمندان و سلامت را برقرار کرده‌ایم و امیدواریم هر چه بیش‌تر بتوانیم این روابط را گسترش دهیم.

نخستین همایش هنر خیرخواهی موسسه خیریه امدادگران عاشورا با همکاری خانه هنرمندان، با حضور معاون امور اجتماعی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس شورای عالی خانه هنرمندان ایران و اساتید برجسته عرصه فیلم و هنر در محل خانه هنرمندان، تشکیل شد.

کد خبر 386058

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha