همشهری آنلاین: عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد ایلام از آغاز به کار طرحی ابتکاری در آینده‌ نزدیک خبر داد که به موجب آن می‌توان حتی با یک برگه‌ کاغذ هم حس نوع‌دوستی خود را نشان داد.

طرحی ابتکاری برای کمک به همنوعان مستمند، حتی با یک برگه‌ کاغذ

به گزارش ايسنا، علی‌ موسی‌نژاد اظهار کرد: موسسه‌ خیریه سرای کوثر ایلام، انجمن دوستداران محیط زیست و بنیاد کودک ایلام با هم‌افزایی در حال رایزنی با سازمان‌های ذی‌ربط جهت گردآوری کاغذهای باطله، بازیافت و فروش آنها جهت تامین بخشی از بودجه مورد نیاز خانواده‌های نیازمند هستند.

این فعال اجتماعی گفت: به همین منظور جعبه‌هایی با اسم و آرم متولیان و همکاران تهیه و توزیع می‌شود و در ایامی مشخص جمع‌آوری و در یکی از شرکت‌های بازیافت خمیر و درآمد حاصل از فروش صرف برطرف شدن نیاز خانواده‌های نیازمند می‌شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد ایلام یکی از اهداف این اقدام را فرهنگ‌سازی مخصوصا برای نسل جوان دانست تا بیاموزند کمک به همنوعان را تنها به کمک‌های مادی محدود نکنند بلکه بدانند که با اهداء حتی یک برگه كاغذ می‌توانند به همنوعان مستمند خود کمک کنند.

وی بر همکاری همه‌ رسانه‌ها مخصوصا صدا و سیما در این زمینه تاکید و ابراز امیدواری کرد: مسئولان ادارات، مدیران مدارس، صاحبان فروشگاه‌ها و دیگر شهروندان، مجریان این طرح را در ایفای این رسالت انسانی یاری کنند.

کد خبر 385224

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha