همشهری آنلاین: فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: هم به عنوان یک نظامی و هم به عنوان یک شهروند معتقدم اگر امروز در کشور با آرامش و امنیت زندگی می ‌کنیم، مرهون تلاش‌های شبانه روزی نیروی انتظامی هستیم.

حبیب الله سیاری

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، این مطلب را امیر دریادار حبیب الله سیاری در دیدار با سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، عنوان کرد.

وی در این دیدار ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و خدا قوت به آحاد فرماندهان و کارکنان پلیس، اظهار داشت؛ نیروی انتظامی نسبت به دیگر قوای مسلح کشور، از تنوع و جغرافیای وسیع در ماموریت های خود برخوردار است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، از اعلام آمادگی برای تقویت تعامل با ناجا خبر داد و گفت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، آماده هرگونه همکاری در راستای ارائه آموزش های تخصصی و نظایر آن و همچنین دریابانی ناجا را دارد.

بنا بر این گزارش، در این دیدار به همراه امیر دریادار حبیب الله سیاری، روسای سازمان عقیدتی سیاسی، حفاظت و اطلاعات نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز حضور داشتند.

کد خبر 385171

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha