همشهری آنلاین: برترین ورزشکاران بخش فیزیک رقابت‌های بین‌المللی جام الماس خلیج فارس در تهران معرفی شدند.

به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، رقابت‌های فیزیک سومین دوره مسابقات بین‌المللی جام الماس خلیج فارس با حضور 72 ورزشکار در 5 دسته قدی برگزار شد كه در پایان محمد ذات‌پرور، ایوب بسامی و داود تقوی به ترتیب 3 نفر برتر رقابت‌های اوورالی هستند که موفق به دریافت کارت پرو الیت شدند.

شنیتا لک‌پور از بین 20 شرکت‌کننده در دسته اول قدی مسابقات فیزیک جام الماس خلیج فارس موفق به کسب عنوان قهرمانی شد، شایان هوشیار، داود رحیمی اصل، مهدی عبادی، پوریا نعمتی و امید باقری مقام‌های دوم تا ششم را به خود اختصاص دادند.

مهدی ذات‌پرور در دسته قدی 176 سانتی‌متر از بین 17 ورزشکار ایرانی، یک ورزشکار عراقی و یک ورزشکار اوکراینی موفق به کسب سکوی نخست شد و دیمتری هورتیز از اوکراین، آریا نوروزی، مهرداد زند، هادی یوسفی‌نژاد و ساسان حسینی به ترتیب سکوهای دوم تا ششم را به نام خود ثبت کردند.

در دسته قدی 179 سانتی‌متر تنها 7 مدعی برای قهرمانی حضور داشتند که در نهایت ایوب بسامی سکوی نخست را از آن خود کرد، محمدرضا خانی نايب قهرمان شد و میلاد صابریان، محمرضا شفیع‌پور، حمید غنی‌نژاد و اویس یحیی‌نژاد مقام‌های سوم تا ششم را به دست آورند.
حمید سلطانی، رضا لشکری، مهراد کامران، محمد رسولی، حسن حسینی و امیر بانک نویدی در دسته قدی 182 سانتی‌متر به ترتیب مقام‌های نخست تا ششم را كسب كردند. در این دسته قدی در مجموع 13 شرکت‌کننده حضور داشت.

در نهایت آخرین دسته قدی فیزیک با 12 شرکت کننده برگزار شد که داود تقوی با غلبه بر حریفان خود توانست بر سکوی قهرمانی بایستد و هادی حقیقتی، حمیدرضا رضوان، کیانوش آذربوس، اصغر ماهر و امیر رضایی عنوان‌های دوم تا ششم دسته قدی +182 را از آن خود کردند.

گفتی است، اهداء مدال قهرمانان فیزیک با حضور رافائل سانتونجا رئیس IFBB، پاول فیلبورن رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی بدنسازی و پرورش اندام، ناصر پورعلی‌فرد رئیس فدراسیون بدنسازی کشورمان، محمد نصیری نایب رئیس فدراسیون، جلال نادمی دبیر فدراسیون، امید جبلی رئیس کمیته داوران فدراسیون، ناصر امیری رئیس کیمته آموزش فدراسیون، رضا سلطان‌نژاد مدیر تیم‌های ملی و روسای هیات‌های استانی انجام شد.

سومین دوره از رقابت‌های بین‌المللی جام الماس خلیج فارس صبح روز پنجشنبه 20 مهر ماه به میزبانی تهران در محل فرهنگسرای بهمن با حضور 174 ورزشکار از ایران، اوکراین و عراق در رشته‌های بادی کلاسیک، فیزیک و پرورش اندام آغاز شد.

 

کد خبر 385017

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha