پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۸۵ - ۰۹:۲۸
۰ نفر

جشنواره تابستانی تهران از دهم تیر ماه آغاز می شود.

این جشنواره که پیش از این عنوان نهضت تابستانی را داشت تا 17 مهر به مدت 100 روز به طول انجامیده و در طول برپایی آن برنامه های ویژه ای در فرهنگسراها، خانه های فرهنگ و بوستان های تهران برای خانواده های تهرانی برگزار می شود.

امین متولیان، معاون فرهنگی و مسئول برنامه های تابستان 85 سازمان فرهنگی هنری شهرداری گفت: برنامه های این جشنواره متناسب با حال و هوای تابستان و مرتبط با خاستگاه های هویت اسلامی- ایرانی طراحی شده است.

وی با اشاره به اهمیت ذائقه فرهنگی شهروندان تهرانی افزود: علاوه بر نمادپردازی واحد، شعارهایی نیز در کنار نام عمومی برنامه ها، متناسب با سیاست های سازمان و ذائقه عمومی شهروندان طراحی شده است.

مسئول «جشنواره تابستانی تهران» ضمن تأکید بر «مدیریت اوقات فراغت» اظهار داشت: یکی از مهمترین اهداف، در پیگیری این جشنواره مدیریت اوقات فراغت است و یافته های پژوهشی معتبر، درک شهودی از خواسته های اجتماعی و درصد تغییرات نظام آموزشی، ما را رهنمون کرد تا مخاطبان را در دسته بندی های مختلف قرار دهیم.

لازم به ذکر است پیش از این نیز علی عسگری رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در تشریح تصمیمات اتخاذ شده برای ایام اوقات فراغت تابستان اعلام کرده بود: با نگرش فرابخشی و هماهنگی با دستگاه های فعال در حوزه اوقات فراغت همچون سازمان صدا و سیما، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و کلیه زیرمجموعه های شهرداری تهران همچون سازمان پارک ها، معاونت حمل و نقل و... برنامه های ویژه ای برای اوقات فراغت تابستانی شهروندان تهرانی تدارک دیده شده است.

کد خبر 385

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز