دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: سی عکس‌ از ۳۰ عکاس با موضوع محرم و عاشورا در خانه عکاسان جوان نمایش داده می‌شود.

عکس

به گزارش ايسنا؛ رسول اولیازاده درباره نمایشگاه عکس «اشک‌واره ۴» بیان کرد: در این نمایشگاه، عکس‌هایی از ۳۰ استاد برجسته از جمله افشین بختیار، محمد فرنود، محمدرضا بهارناز، حسن غفاری و اساتید دیگر حضور دارند که به نمایش گذاشته می‌شود.

رییس سابق خانه عکاسان ادامه داد:‌ حدود چهار سال است که نمایشگاه‌های مناسبتی با موضوع محرم و عاشورا در خانه عکاسان جوان برگزار می‌کنیم. در مدت زمانی هم که رییس خانه عکاسان بودم نیز این کار را انجام می‌دادم اما به دلیل فضای زیادی که در خانه عکاسان داشتیم معمولا ۷۲ عکس از ۷۲ عکاس به تعداد شهدای کربلا به نمایش گذاشته می‌شد. اما با توجه به محدودیت فضا در خانه عکاسان جوان ۳۰ عکس از ۳۰ عکاس بزرگ منتشر و به نمایش گذاشته می‌شود.

او اضافه کرد: همه عکس‌های به نمایش درآمده در نمایشگاه «اشک‌واره ۴» برای اولین بار در معرض دید عموم قرار می‌گیرد و مربوط به آیین‌های مذهبی داخل کشور است. اما در عین حال سه فریم عکس نیز از راهپیمایی اربعین در عراق نمایش داده می‌شود.

اولیازاده گفت:‌به غیر از سه فریم عکس که سیاه و سفید هستند مابقی عکس‌های به نمایش درآمده رنگی و در ابعاد ۷۰×۵۰ به نمایش گذاشته می‌شود.

نمایشگاه گروهی عکس «اشک‌واره ۴» ۲۱ مهرماه ساعت ۱۷ افتتاح می‌شود و به مدت یک هفته دایر است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه در طول روزهای هفته از ساعت ۱۶ الی ۱۹ به خانه عکاسان جوان واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان چهارم، پلاک ۳، واحد ۳ مراجعه کنند.

کد خبر 384621

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha