رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اعلام لزوم برخورد با موتور سواران گفت: ارتقای انضباط عبور و مرور در معابر شهری اولویت پلیس راهنمایی و رانندگی تهران است.

به گزارش همشهری، سرهنگ ‌هادی هاشمی پس از مراسم معارفه خود به‌عنوان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اظهار داشت: ارتقای انضباط عبور و مرور در معابر شهری با اولویت بزرگراه‌ها، راه‌های شریانی و راه‌های دسترسی به تهران در دستور کار قرار دارد. 

وی در اولین کنفراس خبری خود اظهار داشت: ارتقای ایمنی در عبور و مرور و جلوگیری از عوامل مزاحم و اخلال آور در عبور و مرور از جمله مسائل مرتبط با ترافیک است.

هاشمی بر همکاری بیشتر دستگاه‌های مرتبط با تصادفات به‌عنوان یکی از مبانی اجرای مدیریت، به تصادفات اشاره کرد و افزود: تلاش می‌کنیم تا با کمک دستگاه‌های دیگر و با همکاری کارشناسان، ساماندهی زیربنایی در مدیریت تصادفات که در خور شأن و منزلت مردم است اجرایی شود.

رئیس پلیس جدید راهنمایی و رانندگی تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه برنامه‌ای جهت برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف دارید گفت: قطعا موتور سواران عزیز که قشر جوان نیز هستند خودشان با تدبیر ویژه با اجرای قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی با ما هماهنگ شوند زیرا با برنامه‌هایی که در دست اجرا داریم زمینه به گونه‌ای فراهم می‌شود که آنها کمتر اجازه تخلف از قوانین را خواهند داشت.

 لازم به ذکر است که در این مراسم سردار ساجدی‌نیا، جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در مراسم معارفه رئیس جدید پلیس راهنمایی و رانندگی حضور داشته و از تلاش 11 ماهه سردار هاشمی در سمت فرماندهی پیشین راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ قدردانی کرد.

کد خبر 38431

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز