یکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: ماهنامه عصر تراکنش در شهریورماه سال ۱۳۹۵ مجوز انتشار خود را از هیئت نظارت بر مطبوعات دریافت و با کمک از صاحب‌نظران و مدیران فعال حوزه‌های بانکداری و پرداخت الکترونیکی، فناوری‌های مالی و فین‌تک به تدوین برنامه خود برای حضور در عرصه رسانه‌های مکتوب پرداخت.

عصر تراکنش

ماهنامه چاپی عصر تراکنش ادامه مسیری بود که شبکه راه پرداخت با پایگاه خبری راه پرداخت در دوم اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۰ شروع کرد. شبکه راه پرداخت به‌صورت تخصصی به تولید محتوا درزمینهٔ فین‌تک (فناوری‌های مالی) می‌پردازد.

نشریه عصر تراکنش، جلب مشارکت نخبگان در ارتقای کیفی دانش مدیران و کارشناسان بانکی درزمینهٔ فناوری‌های مالی از طریق انتشار نشریه‌ای روزآمد، علمی و کاربردی و تلاش برای فراگیری، جلب‌توجه و ارتقای سطح عمومی دانش مالی را به‌عنوان مأموریت‌های حرفه‌ای خود تعریف کرده است.

شماره اول این ماهنامه در خردادماه سال ۹۶ منتشر شد. ازآن‌پس علاقه‌مندان فناوری‌های مالی هرماه شاهد انتشار منظم ماهنامه‌ای تخصصی با موضوعات متنوع در سه بخش کلی ایران، جهان و راهنما بوده‌اند.

جلدهای این ماهنامه به‌غیراز مناسبت‌های خاص، عکس محور بوده است. عکس‌هایی از گفت‌وگو شونده‌هایی که گزارش گفتگو با آن‌ها در قالب گزارش یک منتشر می‌شود. در نشریه عصر تراکنش تا حد ممکن از قالب گفت‌وگو برای انتشار مطالب استفاده نمی‌شود و قالب‌های دیگر مطبوعاتی مانند یادداشت، تحلیل، عکس، اینفوگرافی و... مورداستفاده قرار می‌گیرد.

تاکنون چهره‌های تأثیرگذار فناوری‌های مالی در ایران مانند سید ولی‌اله فاطمی اردکانی، مرتضی مقدسیان، مسعود مرتضوی و مسیح قائمیان بر روی جلد عصر تراکنش رفته‌اند و هرماه یکی از چهره‌های شاخص و تأثیرگذار فناوری‌های مالی در ایران انتخاب و مسیری که تا امروز طی کرده به شکل تاریخ شفاهی روایت می‌شود.

در تولید مطالب ماهنامه تاکنون افراد مختلفی از بین نویسندگان و کارشناسان حوزه‌های مختلف، در قالب گزارش، یادداشت، تحلیل، میزگرد، نقد و نظر با عصر تراکنش همکاری داشته‌اند.

ماهنامه عصر تراکنش به صاحب‌امتیازی و مدیرمسئولی مینا والی و سردبیری رضا قربانی در ۱۱۶ صفحه تمام‌رنگی، به قیمت ۲۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. نسخه الکترونیکی این نشریه از طریق بسترهایی مانند جار و طاقچه نیز ارائه می‌شود. مطالب نشریه بعد از یک ماه به‌صورت رایگان در وب‌سایت راه پرداخت در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

کد خبر 383180

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha