سه‌شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵
۰ نفر

دختر جوان وقتی برای رفتن به فرودگاه تصمیم گرفت اینترنتی تاکسی بگیرد، تصورش را نمی‌‌کرد که در دام سیاه مردی شیطان‌صفت گرفتار شود.

متهم

عصر 23شهريور دختر جواني سراسيمه به كلانتري 103گاندي رفت و مدعي شد كه در دام سياه راننده يك خودروي پرايد گرفتار شده است. او گفت: براي انجام عمل جراحي از شهرستان به تهران آمده و در خانه يكي از اقوام ساكن بودم. امروز پس از انجام عمل جراحي و تكميل دوره درماني، قصد بازگشت به شهر خودمان را داشتم و حتي براي ساعت 19:30بليت هواپيما گرفته بودم. 2ساعت قبل از پرواز به‌صورت اينترنتي تاكسي گرفتم و كمي بعد خودروي پرايدي به مقابل خانه آمد. وقتي مي‌خواستم سوار ماشين شوم، راننده گفت كه كمك‌فنر ماشين خراب است و خواست روي صندلي جلو بنشينم.

من هم قبول كردم و ماشين حركت كرد. در بين راه راننده مدعي شد كه در بزرگراه ترافيك است و از يك مسير ميانبر به فرودگاه مي‌رود. اما زماني كه وارد جاده‌اي خاكي شد شك كردم و از راننده خواستم وارد خيابان اصلي شود اما او در محلي خلوت توقف و با چاقو شروع به تهديد من كرد. او مي‌گفت كه اگر مقاومت كنم، مرا مي‌كشد و بي‌توجه به التماس‌هايم مرا مورد آزار و اذيت قرار داد و اموال شخصي‌ام ازجمله لپ‌تاپم را گرفت.

پس از آن ماشين را روشن كرد و به راه افتاد اما در يكي از خيابان‌ها زماني كه براي خريد سيگار توقف كرد، از ماشين بيرون پريدم و خودم را به يك مجتمع تجاري رساندم و درخواست كمك كردم كه راننده با ديدن اين وضعيت فرار كرد. با شكايت دختر جوان، وي به پزشكي قانوني معرفي شد كه كارشناسان اعلام كردند او مورد ضرب و جرح و آزار و اذيت قرار گرفته است. به اين ترتيب دستور بازداشت راننده صادر شد و كارآگاهان با شناسايي مشخصات خودرو، مالك آن را شناسايي كردند.

در ادامه بررسي‌ها مشخص شد كه روز حادثه خودرو در اختيار پسر 20ساله‌ مالك ماشين به نام امين بوده است كه وقتي مأموران عكس پسر جوان را در اختيار شاكي قرار دادند، او با اطمينان وي را شناسايي كرد و گفت كه جوان متجاوز امين بوده است. كارآگاهان در ادامه راهي محل سكونت پسر جوان شدند اما وي پس از حادثه ديگر به خانه نرفته و متواري شده بود. با اين حال در بررسي‌هاي تخصصي معلوم شد كه پسر جوان در محدوده فلكه اول تهرانپارس تردد دارد. با اين اطلاعات مأموران راهي اين منطقه شدند و بعدازظهر 27شهريور امين را در يكي از خيابان‌ها شناسايي كردند.

پسر جوان با ديدن پليس قصد فرار داشت اما مأموران سد راهش شدند و در جريان يك درگيري او را بازداشت كردند. در بازرسي خودروي امين، اموال سرقت شده از شاكي پرونده كشف شد و پسر جوان پس از انتقال به اداره شانزدهم پليس آگاهي تهران و مواجهه‌ حضوري با شاكي، بار ديگر از سوي او شناسايي شد و هر چند تلاش مي‌كرد خود را بي‌گناه معرفي كند، اما همه شواهد عليه او بود.

به گفته سرهنگ حميد مكرم، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ، از آنجا كه احتمال مي‌رود پسر جوان با اين شگرد افراد ديگري را هم قرباني كرده باشد، تحقيقات از او ادامه دارد. وي با اشاره به اينكه متهم پرونده خالكوبي‌هاي زيادي روي بدنش دارد و با استفاده از يك پرايد هاچ‌بك سفيد نقشه‌اش را عملي كرده، از شاكيان احتمالي خواست براي شناسايي او به اداره‌16پليس آگاهي تهران مراجعه كنند.

کد خبر 382815

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha