همشهری آنلاین: جانشین فرمانده کل ارتش گفت: آنطور که در برجام آمده، مراکز نظامی از بازرسی استثنا هستند و نیروهای مسلح با قوت از این موضع حق خود دفاع کرده و اجازه هیچ بازدیدی را نخواهند داد.

به گزارش مهر، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش در حاشیه اختتامیه مسابقات قرآنی خانواده‌های کارکنان ارتش و در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در مورد بازرسی از مراکز نظامی ایران، ستاد کل نیروهای مسلح موضع رسمی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در این مورد را ترسیم کرده است، بر این اساس ما به هیچ کس اجازه بازرسی از مراکز نظامی ایران را نمی‌دهیم.

وی ادامه داد: آنطور که در برجام آمده مراکز نظامی از بازرسی استثنا هستند و نیروهای مسلح با قوت از این موضع، حق خود دفاع کرده و اجازه هیچ بازدیدی را نخواهند داد.

امیر پوردستان درباره اخطار نیروی دریایی ارتش به یک شناور آمریکایی هم گفت: مقررات دریایی در این زمینه مشخص است و در جریان چند روزی که اتفاق افتاد، یک شناور دچار مشکل شده بود که یکی از ناوچه‌های جمهوری اسلامی برای کمک به آن اعزام شد و در این حین یک شناور آمریکایی نزدیک این شناور آمده بود که با اخطار نیروی دریایی ارتش عقب‌نشینی کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: اینها مراوداتی است که در دریا وجود دارد و آمریکایی‌ها هم ملزم به رعایت آن هستند؛ ضمن آنکه حضور آمریکایی‌ها در منطقه یک حضور غاصبانه است.

کد خبر 382029

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha