یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱
۰ نفر

پزشکی قانونی علت قطعی مرگ ناپدری رپرمشهور را خونریزی و آسیب مغزی در اثر اصابت جسم سخت اعلام کرد و با این نظریه، خواننده معروف در برابر اتهام قتل عمدی قرار گرفت.

رپر معروف به نام حميد متهم است 24مرداد‌ماه امسال در جريان يك درگيري با ناپدري 66ساله‌اش او را به قتل رسانده است. با اين حال خودش مي‌گويد كه درگيري را قبول دارد اما قتل را نه. متهم در تحقيقات، ماجراي درگيري را چنين توضيح داد: روز حادثه برادربزرگم تماس گرفت و گفت حاج آقا(مقتول) با مادرم درگير شده و او را كتك زده است. همين شد كه به خانه مادرم رفتم كه هوشنگ (ناپدري‌ام) با تندي با من حرف زد و باعث عصبانيتم شد.

من هم يك گلدان برداشتم و به ديوار كوبيدم تا او را بترسانم. بعد ضربه‌اي به‌صورتش زدم تا اينكه همسايه‌ها مقابل خانه ما آمدند و درگيري خاتمه يافت. وي در ادامه گفت: آن روز من و مادرم از خانه خارج شديم و حاج آقا به همراه همسايه‌ها در خانه ماند كه گويا دوساعت بعد دچار حالت تهوع و به بيمارستان منتقل شده بود.

او 4روز در بيمارستان بستري بود كه روز 28مرداد‌ماه فوت شد. من هوشنگ را مانند پدر خودم دوست داشتم و اصلا فكرش را نمي‌كردم كه او جانش را از دست بدهد. باور كنيد اگر پدرخودمم هم بود با او درگير مي‌شدم و اعتراض مي‌كردم كه چرا مادرم را كتك زده است. وي ادامه داد: من به هيچ عنوان به سر او ضربه‌اي نزدم و احتمال مي‌دهم كه حاج آقا پس از درگيري به‌دليل اصابت سرش به مبل يا ديوار دچار خونريزي مغزي شده باشد.

پس از اظهارات متهم، قاضي سيدسجاد منافي‌آذر، بازپرس جنايي پايتخت وي را به زندان فرستاد و از سوي ديگر پرونده به پزشكي قانوني ارسال شد تا متخصصان علت قطعي مرگ متوفي را اعلام كنند. با گذشت 22روز از زمان مرگ ناپدري رپر مشهور پزشكي قانوني علت قطعي مرگ وي را اعلام كرد. به گفته پزشكان هوشنگ به‌دليل خونريزي و آسيب مغزي در اثر اصابت جسم سخت جانش را از دست داده است.

به اين ترتيب با اعلام اين نظريه، حميد در برابر اتهام قتل عمدي قرار گرفت. اين در حالي است كه دو پسر قرباني كه در آلمان و فنلاند زندگي مي‌كنند چند روز پيش دردادسراي جنايي تهران حاضر شدند و عنوان كردند كه پس از اعلام نظريه پزشكي قانوني درخصوص علت اصلي مرگ پدرشان، درخواست و شكايت خود را با مشورت با خواهرشان مطرح خواهند كرد.

کد خبر 381668

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha