شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: شبکه تلویزیونی سی ان ان اعلام کرد: آتش سوزی مهیبب در منطقه لس آنجلس ایالت کالیفرنیا که به ناگاه به ابعاد وسیعی رسید باعث شد تا مقامات محلی دستور تخلیه فوری ساکنان منطقه را صادر کنند.

آتش سوزی لس‌انجلس

به گزارش روز شنبه ایرنا، این شبکه تلویزیونی افزود: این آتش سوزی که بعداز ظهر روز گذشته (جمعه 10 شهريور) آغاز شد، ابتدا حدود یک جریب برآورد شده بود، اما اکنون وسعت آن در منطقه 'بربانک' (Burbank) به دو هزار جریب (بیش از 800 هکتار) رسیده است.

بنابراین گزارش، این آتش سوزی که به دلیل وزش باد بر ابعاد آن افزوده شده، در دامنه کوه‌های 'ورداگو' (Verdugo)لس آنجلس روی داده است.

سی ان ان افزود: این آتش سوزی مهیب که ماموران آتش نشان تا بامداد امروز (به وقت محلی) برای مهار آن در تلاش بودند، منجر به بسته شدن بزرگراه شماره 210 (به طول 140 کیلومتر) واقع در شمال لس آنجلس در چند نقطه شد.

این گزارش می افزاید اداره آتش نشانی لس آنجلس همچنین به ساکنان منطقه 'بریس کنیون پارک' (Brace Canyon Park) دستور 'تخلیه فوری' و رفتن به پناهگاه های واقع در 'سانلند' (Sunland) را داده است.

ساکنان مناطق 'هینز کنیون' (Haines Canyon) و 'ریوری کنیون' (Reverie Canyon) درحالیکه 200واحد مسکونی دراین مناطق تحت تاثیر این آتش سوزی قرار گرفته‌اند نیز با دستور تخلیه روبرو شده‌اند. سی ان ان افزود: تاکنون گزارشی از تلفات و یا مجروحان این آتش سوزی داده نشده است.

این شبکه خبری در ادامه گزارش داد: درحال حاضر تنها 10 درصد از این آتش سوزی مهار شده و 256 مامور آتش نشان تلاش برای خاموش کردن آن دارند.

کد خبر 380948

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha