همشهری آنلاین: استعفای حجت‌الاسلام محمد محمدیان از ریاست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها مورد موافقت قرار نگرفته و وی در مسئولیت خود ابقا شده است.

حجت الاسلام محمد محمدیان

به گزارش فارس، طبق اعلام کانال اطلاع‌رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت‌الاسلام محمد محمدیان در سمت خود به‌عنوان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها ابقا شد.

ايرنا در اين باره نوشت: خبر استعفای حجت‌الاسلام محمد محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، چندي پيش توسط رحیم‌پور ازغدی در دومین نشست اخیر سالانه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی مطرح شد، اما یک منبع آگاه در این زمینه به گفت: رهبر معظم انقلاب به حجت‌الاسلام محمدیان فرموده‌اند تا کماکان در سمت خویش به ایفای مسئولیت بپردازد.

وی افزود: حجت‌الاسلام محمدیان، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها دو دوره است که در این پست و سمت بوده و در دوره سوم تمایل داشت تا نیروی تازه نفسی به این عرصه وارد شود.

این منبع آگاه ادامه داد: این روند در دوره‌های گذشته هم بوده و قبل از حجت‌الاسلام محمدیان، حجت‌الاسلام قمی رئیس اسبق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها نیز چنین رویکردی داشت.

 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در تاریخ 20 دی ماه 1384 ضمن موافقت با استعفای حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قمی از مسئولیت نهاد نمایندگی در دانشگاه‌ها، طی حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدیان را به جانشینی وی منصوب کردند.

محمدیان از آن زمان تاکنون در جایگاه ریاست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها ایفای مسئولیت می‌کند.

کد خبر 380538

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha