همشهری آنلاین: رئیس جمهوری در پیامی قهرمانی امیدآفرین نوجوانان تیم ملی والیبال در مسابقات قهرمانی۲۰۱۷ نوجوانان جهان را به ملت بزرگ ایران تبریک گفت و تاکید کرد: این پیروزی مقتدرانه نشان دیگری از شایستگی فرزندان رشید این مرز و بوم در عرصه های مختلف است.

روحانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در بخشی از پیام حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به ملت ایران آمده است: قهرمانی امیدآفرین نوجوانان تیم ملی والیبال کشورمان در مسابقات قهرمانی2017 نوجوانان جهان را به ملت بزرگ ایران تبریک می‌گویم.

وی افزود: این پیروزی مقتدرانه نشان دیگری از شایستگی فرزندان رشید این مرز و بوم در عرصه‌های مختلف است که وظیفه همه مسئولان برای توجه و برنامه‌ریزی در جهت ظهور توانایی‌های آینده سازان ما را سنگین‌تر می‌کند.

رییس جمهوری در پایان این پیام ضمن تقدیر از تلاش‌های ارزنده مربیان و مسئولان ورزش کشور، سربلندی روزافزون نوجوانان و جوانان عزیزمان را از خدای منان مسالت کرد.

تیم ملی نوجوانان والیبال ایران در پانزدهمین دوره رقابت‌های والیبال زیر 19 سال قهرمانی جهان که 27 مرداد ماه به میزبانی شهر 'رفاع' درکشور بحرین آغاز شده بود روز گذشته ( پنجم تیرماه 96) موفق شد با شکست تیم روسیه به مقام قهرمانی این دوره رقابت‌ها دست پیدا کند.

کد خبر 380495

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha