رپر معروف که متهم به قتل ناپدری‌اش است، دیروز در دومین جلسه تحقیق حرف‌های قبلی‌اش را تکرار کرد و گفت که اتهام قتل ناپدری‌اش را قبول ندارد.

حمید صفت

او در حضور پسران مقتول از مردم و طرفدارانش خواست به اين ماجرا دامن نزنند و اجازه دهند كه قانون همه‌‌چيز را مشخص كند. خواننده جوان پس از جلسه تحقيق با دستور قاضي جنايي روانه زندان شد.

صبح ديروز، حميد-ص، رپر معروف كه متهم به قتل عمدي ناپدري‌اش است از بازداشتگاه به شعبه سوم دادسراي جنايي تهران منتقل شد و مقابل قاضي سيدسجاد منافي آذر قرار گرفت. او متهم است كه در جريان درگيري با ناپدري‌ 66ساله‌اش او را به قتل رسانده است. با اين حال خودش مي‌گويد كه درگيري را قبول دارد اما قتل ناپدري‌اش را نه و احتمال دارد كه مقتول پس از درگيري به‌دليل اصابت سرش به مبل يا ديوار دچار خونريزي مغزي شده باشد.

روز گذشته علاوه بر خواننده معروف، مادر، ‌خواهر و برادرش نيز كه مقيم آمريكاست و پس از اين حادثه به ايران آمده حضور داشتند. همچنين 2پسر مقتول به دادسرا آمده بودند تا شكايت خود را مطرح كنند. يكي از پسران مقتول از زني فنلاندي است كه در آن كشور زندگي مي‌كند و پسر بزرگش از زني آلماني است كه در آلمان زندگي مي‌كند. در اين جلسه حميد(متهم) بار ديگر اظهارات قبلي خود را تكرار كرد و گفت: من حاج‌آقا (مقتول) را مانند پدرم خودم مي‌دانستم.

او ادامه داد: همانطور كه پيش از اين هم گفتم، روز حادثه برادربزرگم كه در آمريكا زندگي مي‌كند با من تماس گرفت و گفت حاج آقا با مادرم درگير شده و او را كتك زده است. من هم به خانه مادرم رفتم كه مقتول با تندي با من حرف زد و همين باعث عصبانيت من شد و درگير شديم. من ضربه‌اي به‌صورتش زدم تا اينكه همسايه‌ها آمدند و دعوا خاتمه يافت. مي‌گويند كه او دچار خونريزي مغزي شده است. من به هيچ عنوان به سر او ضربه نزدم. در فضاي مجازي شايعه شده كه با گلدان به سر ناپدري‌ام كوبيده‌ام اما اين موضوع صحت ندارد. من گلدان را به ديوار زدم تا حاج آقا را بترسانم. او در ادامه رو كرد به پسران قرباني و گفت: شما يك لحظه خودتان را جاي من بگذاريد. اگر متوجه شويد كه مادرتان كتك خورده چه حالي مي‌شود. باوركنيد من هوشنگ(مقتول) را مانند پدر خودم دوست داشتم و او هم مرا مانند پسرش مي‌دانست. ‌من بيشتر از شما(اشاره به پسران قرباني) در كنار او بودم. با هم باشگاه و استخر مي‌رفتيم و هرچه مي‌خواست برايش فراهم مي‌كردم. روز حادثه وقتي به آنجا رسيدم و به هوشنگ گفتم چرا مادرم را كتك زدي به جاي اينكه مرا آرام كند ‌با لحن تندي به من گفت زدم كه زدم. شايد اگر آرام با من صحبت مي‌كرد، من هم آرام مي‌شدم.

  • شايعه نسازيد

حميد در ادامه گفت: من از مردم تقاضا دارم در فضاي مجازي و تلگرام شايعه‌پراكني نكنند؛ چرا كه ممكن است حمايت‌هاي بيش از حد يا مطرح‌كردن شايعه باعث جريحه‌دارشدن خانواده قرباني شود. در آخرين شايعه، مطرح شده كه يكي از فوتباليست‌هاي مشهور براي من سند گذاشته و آزادم كرده، يا گفته شده كه پول ديه جور شده و خانواده قرباني رضايت داده‌اند. من خواهش مي‌كنم كه اين شايعات را مطرح نكنيد.

پس از صحبت‌هاي حميد، قاضي به تحقيق از پسران قرباني پرداخت. پسر48ساله او ساكن برلين است و اصلا نمي‌توانست فارسي صحبت كند. پسر31ساله هوشنگ در فنلاند زندگي مي‌كند و كارشناس ارشد اقتصاد است. او كه پس از اين حادثه به ايران آمده به قاضي جنايي گفت: مادرم اهل فنلاند است و آنجا زندگي مي‌كنيم. مادرم به بيماري آلزايمر مبتلا شده و خواهرم تا چند روز ديگر به ايران مي‌آيد تا مراسم خاكسپاري پدرم را انجام دهيم. او گفت: من مي‌خواهم واقعيت را بدانم و پس از آمدن خواهرم درخصوص شكايتمان تصميم‌گيري مي‌كنيم. منتظرم تا پزشكي قانوني نظر قطعي خود را درخصوص علت اصلي مرگ پدرم اعلام كند و بعد درخواست و شكايت خود را با مشورت خواهرم مطرح كنيم. وي گفت: من از مادر حميد هم به‌خاطر همكاري با پسرش در قتل پدرم شكايت دارم. پدر من مرد قوي هيكلي بود و مي‌خواهم در اين خصوص هم تحقيق شود. حميد و مادرش گفته‌اند كه پدرم مرد بداخلاقي بوده و هميشه مادر حميد را كتك مي‌زده اما اين مادرحميد بود كه هميشه پدرم را عصبي مي‌كرد و حرصش مي‌داد. من و خانواده‌ام چند روزي است كه در شوك هستيم و باورمان نمي‌شود پدرم كشته شده باشد.

  • من ميانجي بودم

پس از صحبت‌هاي فرزند قرباني، ‌نوبت به مادر حميد رسيد. وي گفت: در زندگي هر زن و شوهري اختلاف وجود دارد اما اين حرف پسر مقتول كه مي‌گويد من با پسرم در قتل شوهرم همكاري داشتم، صحت ندارد. اختلاف من و شوهرم به حدي نبود كه بخواهيم او را به قتل برسانيم. روز حادثه من ميان شوهرم و پسرم قرار گرفتم تا او كتك نخورد نه اينكه بخواهم او را به قتل برسانم. من مي‌خواستم به دعوا خاتمه بدهم. من فرزندان مقتول را مانند فرزند خودم مي‌دانستم و حتي بارها با پسر كوچك شوهرم صحبت كرده و از او خواستم مادرش را كه بيمار شده به ايران بياورد تا از او نگهداري كنم. در انتهاي جلسه، به دستور بازپرس جنايي پايتخت، حميد به زندان منتقل شد و تحقيقات تا اعلام نظر قطعي پزشكي قانوني درخصوص علت مرگ هوشنگ ادامه دارد.

کد خبر 380459

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha