سه‌شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶
۰ نفر

زن دندانپزشک که به‌خاطر اختلافات خانوادگی به روی خاله‌اش اسید پاشیده بود پیش از محاکمه در دادگاه به‌دلیل سکته قلبی جانش را از دست داد.

متهم

اين اسيدپاشي 5ارديبهشت سال گذشته در تهران رخ داد. آن روز همسايه‌ها با شنيدن صداي فريادهاي زني 63ساله كه در خانه‌اش تنها زندگي مي‌كرد پليس را خبر كردند. مأموران به محض حضور در محل، زن جواني را ديدند كه چمدان به‌دست و سراسيمه از ساختمان موردنظر خارج شد.

او وقتي مأموران را مقابل خانه ديد قصد فرار داشت كه مأموران به وي مشكوك شدند و او را دستگير كردند. آنها در ادامه وارد خانه شدند و زني مصدوم را در طبقه دوم ساختمان كه قرباني اسيدپاشي شده بود، ديدند. او گفت كه خواهرزاده‌اش، همان زني كه چمدان به‌دست قصد فرار از آنجا را داشت به روي او اسيد پاشيده است.

متهم كه زني جوان است در حالي دستگير شد كه حتي بليت پرواز به كانادا هم گرفته بود. او كه دندانپزشك و مقيم كاناداست در تحقيقات به اسيدپاشي به روي خاله‌اش اقرار كرد اماحاضر نشد انگيزه خود را فاش كند و گفت دليلش اختلافاتي بوده كه با خاله‌اش داشته است.

او مدعي شد كه روز حادثه پدر ومادرش سفر بودند و او اسيد را چند روز قبل‌تر خريده، پس از آن سراغ خاله‌اش رفته و براي گرفتن انتقام از وي، به رويش اسيد پاشيده است. تحقيقات در اين پرونده ادامه داشت تا اينكه مدتي بعد خاله اين زن به شعبه ششم دادسراي جنايي تهران رفت و خواهرزاده اسيدپاش خود را بخشيد. پس از آن قاضي محسن مديرروستا براي متهم وثيقه سنگين صادر كرده و او آزاد شد. اما ديروز پدرش با مراجعه به دادسراي جنايي تهران خبر داد كه دخترش 2روز قبل‌تر در خانه‌اش دچار سكته قلبي شده و جانش را ازدست داده است. به اين ترتيب پرونده اين اسيدپاشي عجيب با مرگ متهم بسته شد.

کد خبر 380003

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha