همشهری آنلاین: پدرشهید محسن حججی ضمن اشاره به رساندن پیام خون این شهید به بیرون از مرزهای جمهوری اسلامی ایران گفت: رسالت اهالی رسانه این است که پیام شهدا و مظلومیت مسلمانان در بند اقدامات جنایتکارانه تکفیری‌ها در منطقه را به جهانیان مخابره کنند.

پدرشهید

وی در گفت وگو با ایرنا، افزود: شهید حججی در مکتب امام حسین به دنیا آمد و تربیت شد و تا انتهای عمر پربرکت خود در راه اسلام خدمت کرد و درنهایت به مانند حضرت سید الشهدا با خون خود را فدای زنده ماندن اسلام کرد.

پدرشهید حججی تاکید کرد: این شهادت ها باید درسی برای جوانان کشور اسلامی ما باشد تا آنها نیز بدانند که کشور ما مملکت اهل بیت عصمت و طهارت است و در دفاع از حرم اهل بیت باید جانها فدا کرد.

وی افزود: ای کاش موضوع دفاع در سوریه هم مانند دوران دفاع مقدس خودمان بود که الان من هم می توانستم در آن دفاع از حرم شرکت کنم و جای فرزند خود را در این جبهه مقدس در دفاع از حرم اهل بیت پر نمایم.

پدر شهید حججی در ادامه با پیامی به همرزمان فرزند شهیدش گفت: به آن عزیزانی که در مرزهای عراق و سوریه در حال دفاع از حریم اهل بیت و جنگ با داعشیان و تکفیری ها می باشند خدا قوت می گویم و از آنها می خواهم که سلام مرا به فرزند شهیدم برسانند.

وی با بیان اینکه ادامه راه شهدای حرم به عهده همه از جمله رسانه های خبری است تصریح کرد: شهید حججی جرقه ای برای معرفی شهدای حرم به جهان بود و ادامه این معرفی برعهده شما رسانه ها است.

وی اظهار کرد: رسانه های جمهوری اسلامی پیام خون شهدای مدافع حرم و خانواده های آنها را که یکپارچه حامی ولایت هستند را به جهانیان برسانند.

پدر شهید حججی در پایان خطاب به جوانان سرزمین ایران اسلامی گفت : جوانان و مردم ایران همه امام حسینی هستند و شهیدان جوان ما نیز در راه اسلام به مانند امام حسین و یارانش جان خود را فدا کردند.

کد خبر 379633

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha