همشهری آنلاین: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از معرفی سرپرست برای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد.

به گزارش تسنيم، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره برنامه دولت برای معرفی وزیر پیشنهادی علوم، گفت: برای این وزارتخانه سرپرست تعیین می‌شود.

وی گفت: برای این مسئولیت تا زمان قانونی سرپرست تعیین می‌شود تا پس از مشورت‌های لازم وزیر معرفی شود.

واعظی درباره معرفی وزیر علوم دولت دوازدهم نیز گفت: احتمال قوی سرپرست معرفی خواهیم کرد. انشا‌ءالله یک سرپرست در زمان خودش برای وزارت علوم معرفی می‌شود تا رئیس‌جمهور سر فرصت ‌مشورت‌های لازم را داشته باشند و وزیر علومی معرفی شود که این بار سنگین رو پیش ببرد، تحول ایجاد کند و مورد رضایت دانشجویان و اساتید قرار گیرد.
  • سرپرست وزارت علوم از داخل این وزارتخانه است

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نيز در اين ياره گفت: به احتمال زیاد یکی از مسئولان تراز اول وزارت علوم گزینه سرپرستی این وزارت‌خانه است.

به گزارش ايسنا، محمد فرهادی درباره گزینه سرپرستی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اظهار کرد: هنوز گزینه نهایی مشخص نیست اما به احتمال زیاد از میان معاونان و مسئولان تراز اول این وزارت‌خانه برای سرپرستی انتخاب خواهد شد.

سه‌شنبه هفته گذشته لیست وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم از سوی رئیس‌جمهوری به مجلس شورای اسلامی ارائه شد اما به دلیل انصراف گزینه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در آخرین ساعات، در لیست ارائه شده از سوی دولت، گزینه وزارت علوم معرفی نشد.

صبح امروز نیز یکی از اعضای هیات دولت اعلام کرد که به جهت تمرکز بیشتر دولت بر روی هفده وزیر پیشنهادی، وزارت علوم برای مدتی با سرپرست مدیریت می‌شود. در فرصت مناسب گزینه این وزارت‌خانه به مجلس معرفی خواهد شد.

کد خبر 379134

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha