همشهری آنلاین: فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح از حجاج بیت الله الحرام درخواست کرد که طواف امسال را به نیابت از شهدای مدافع حرم به ویژه شهید محسن حججی انجام دهند.

محمد باقرزاده

به گزارش بسیج، سردار پاسدار محمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با یادآوری کلام امام خمینی (ره) که فرمودند «ما برای کشته شدن حاضریم و با خدای خویش عهد نموده‌ایم که دنباله رویِ امام خود سیدالشهدا باشیم. ای مسلمانانی که در کنار خانه خدا به دعا نشسته‌اید، به ایستادگان در مقابل آمریکا و سایر ابرقدرتها دعا کنید»، اظهار کرد:حج ابراهیمی فرصتی مغتنم برای اعلام انزجار از جنایات هولناک و ددمنشانه داعش با حمایت مستقیم آمریکا در به شهادت رساندن شهید محسن حججی و دیگر شهدای مدافع حرم است و بهترین فرصت برای ادای دین به تمامی شهدایی که خون پاکشان، ضامن بقای انقلاب و حاکمیت اسلام شد.

وی افزود: برهمین اساس از همه حجاج بیت الله الحرام درخواست می کنم عزیزانی که امسال به حج مشرف شده و یا می‌شوند؛ در ایام تشرف از طرف عموم شهدا و به ویژه شهدای مدافع حرم و از جمله شهید محسن حججی طوافی بجا آورند.

شهید محسن حججی اهل اصفهان در منطقه مرزی عراق و سوریه طی یورش داعش، اسیر و دو روز بعد از اسارت همچون سالار شهیدان اباعبدالله الحسین علیه السلام به درجه رفیع شهادت نائل شد.

کد خبر 378992

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha