یازدهمین اتاق مادر و کودک در ایستگاه متروی فرودگاه امام خمینی پذیرای مادران و نوزادان آنهاست.

اتاق کودک

محمد احمدي‌بافنده مديرعامل شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه با اشاره به اينكه ايستگاه فرودگاه امام خميني نخستين ايستگاهي است كه به همت مشاور مديرعامل در امور بانوان و خانواده از نخستين روز بهره‌برداري مجهز به اتاق مادر و كودك است، گفت: يازدهمين اتاق مادر و كودك با نام حضرت رباب(س) نامگذاري شده و هم‌اكنون مشغول ارائه خدمت است.

وي افزود: مترو يك فضاي اجتماعي است و شركت بهره‌برداري مترو سعي كرده تا بهترين خدمات را نه‌تنها در بحث حمل‌ونقل بلكه در بحث‌هاي مختلف همچون رفاه اجتماعي به مسافران ارائه كند كه افتتاح اتاق مادر و كودك در ايستگاه‌هاي مختلف مترو از آن جمله است.

وي با بيان اينكه اهميت دادن به حقوق بانوان از اولويت‌هاي مترو است خاطرنشان كرد: ارتقاي سلامت و بهداشت مادر و كودك، حفظ كرامت مادران، ترويج فرهنگ تغذيه با شير مادر و برطرف كردن دغدغه مادران براي رسيدگي به نوزادانشان در اماكن عمومي شهر ازجمله فوايد احداث اين اتاق‌ها در متروست. يازدهمين اتاق مادر و كودك روز ۱۶مرداد همزمان با افتتاح ايستگاه فرودگاه امام خميني با حضور سيدمحمد جواد شوشتري مشاور و مديركل دفتر شهردار تهران فعاليت خود را آغاز كرد.

کد خبر 378947

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha