پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۱۰۷ قبضه سلاح سرد و گرم در طرح ظفر ۸ بابلسر خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار سیدمحمود میرفیضی در حاشیه برگزاری نمایشگاه کشف کالای قاچاق و اموال مسروقه در طرح ظفر 8 در بابلسر اظهار کرد: در سلسله طرح‌های ظفر هشتمین مرحله این طرح در بابلسر اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه طرح ظفر با ظرفیت استانی و همکاری شهرستان‌های هدف اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: این طرح برای پاسخگویی به مطالبات مردم و مسئولان در قالب طرح جمع‌آوری معتادان، پاکسازی مناطق آلوده، ساماندهی طرح ترافیک، امنیت اخلاقی و اجتماعی و برخورد با اراذل و اوباش اجرا می‌شود.

فرماندهی نیروی انتظامی مازندران تصریح کرد: در طرح ظفر 8 در بابلسر تعداد 56 نفر دستگیر شدند و 14 کیلوگرم مواد مخدر و نزدیک به 107 قبضه سلاح گرم و سرد کشف شد.

میرفیضی افزود: ارزشی ریالی اموال مسروقه و قاچاق هفت میلیارد و 300 میلون ریال است و همچنین 418 دستگاه موتور سیکلت و خودرو توقیف شد.

وی یادآور شد: 53 واحد صنفی در این طرح پلمپ شد و 67 واحد مورد تذکر پلمپ قرار گرفتند که تمامی این موارد مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

فرماندهی نیروی انتظامی مازندران در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا در خصوص وضعیت استمرار طرح ظفر و چگونگی استقبال مردم از این طرح گفت: اجرای این طرح در چند مرحله انجام می‌شود که مراجعه و مطالبه مسئولان و مردم در نخستین مرحله آن است.

میرفیضی افزود: اجرای طرح و ارزیابی در مراحل بعدی قرار دارد که با نظرخواهی از مردم بسیار رضایت بخش بوده است.

کد خبر 378833

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha