همشهری آنلاین: نمایندگان کشورمان در تیم ملی دو و میدانی جوانان دارای معلولیت، موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی با کسب ۲۲ مدال رنگارنگ از مسابقات جهانی سوئیس شدند.

Logo

کاروان ایران با کسب 12 مدال طلا، 5 نقره و 5 برنز در جایگاه دوم قرار گرفت، آمریکا با 18 طلا، 8 نقره و 10 برنز قهرمان این دوره از مسابقات شد و جایگاه سوم نیز به کشور انگلستان با 11 طلا، 4 نقره و 5 برنز رسید.

تیم ایران در این مسابقات با 20 ورزشکار در بخش جانبازان و معلولین و 4 ورزشکار در بخش نابینایان و کم‌بینایان حضور یافت و از 22 مدال کسب شده، 5 مدال در بخش نابینایان و کم‌بینایان به دست آمد.

از نکات قابل توجه، حضور بانوان جوان و مدال‌آوری آنها در این مسابقات بود که می‌توان به کسب دو نشان طلای فاطمه انصاری در مواد پرتاب وزنه و دیسک (بخش جانبازان و معلولین) و نیز کسب دو نشان طلا توسط هاجر صفرزاده (بخش نابینایان و کم‌بینایان) در مواد دوي 200 و 400 متر اشاره کرد. نیره سلامتیان نیز دیگر بانوی جوان تیم ملی بود که موفق به کسب نشان طلا برای کاروان کشورمان شد.

با کسب این نتایج، تیم ملی جوانان برای حضوری قدرتمند در رقابت‌های پاراآسیایی جوانان که پاییز امسال در امارات برگزار می‌شود، آماده خواهد شد.

رقابت‌های جهانی دو و میدانی جوانان دارای معلولیت از 12 تا 15 مرداد با حضور 275 ورزشکار از 41 کشور جهان در شهر نوتویل کشور سوئیس برگزار شد.

کد خبر 378573

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha