چهارشنبه ۷ آذر ۱۳۸۶ - ۱۶:۴۷
۰ نفر

در پی انتشار محتوای نامه اخیر وزیر کار به رئیس‌جمهوری و مطرح شدن اخباری مبنی بر انتقاد سیدمحمد جهرمی از سیاست‌های اقتصادی دولت، رئیس جمهور و وزیر بازرگانی دو واکنش متفاوت ابراز داشتند.

احمدی‌نژاد در پاسخ به سؤال خبرنگاری در این زمینه گفت: من هم دیدم که یکی از روزنامه‌ها تیتری را در این خصوص زده اما اینها یا نمی‌دانند که در دولت چه می‌گذرد یا نمی‌خواهند بدانند.

وی افزود: برخی مباحث که در رسانه‌ها از آن به عنوان اختلاف در دولت یاد می‌شود مباحث طبیعی ما ست و اگر کسی دنبال این مباحث و اشکالات است بیاید تا من پوشه پوشه از این مطالب به او بدهم. به هر صورت از این مکاتبات روی میز وزرای ما فراوان است و علت آن هم نشاط و پویایی در دولت نهم است.

نداشتن درک صحیح از حوزه بازرگانی

در همین حال، به دنبال انتقاد وزیر کار از سیاست‌های بخش بازرگانی در واردات بی‌رویه کالاهای مصرفی به کشور که در نامه وی به رئیس‌جمهوری مطرح شد، وزیر بازرگانی گفت: اظهارات اخیر در مورد بخش بازرگانی به دلیل نبود درک صحیح از حوزه بازرگانی و موقعیت حساس کشور است.

مسعود میرکاظمی در گفتگو با ایسنا تصریح کرد: به دلیل میثاقی که با رئیس‌جمهوری بسته‌ام، علاقه‌مندم این موضوع در داخل دولت دنبال شود تا وحدت رویه در دولت دچار تزلزل نشود.

کد خبر 37837

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز