سه‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: دبیر کمیته فرهنگی شورای شهر تهران از حذف بودجه اماکن فرهنگی مانند خانه تئاتر و موسیقی انتقاد کرد.

به گزارش مهر، عبدالحسین مختاباد در جلسه علنی شوراي شهر تهران با اشاره به تذکر مجتبی شاکری در خصوص قطع بودجه فرهنگی گفت: وقتی بودجه در صحن شورا رأی گیری می‌شود نه شهردار و نه رئیس شورا و نه رئیس کمیسیون برنامه و بودجه حق ندارد در آن تغییری ایجاد کند. چطور است که به بهانه نداشتن بودجه در شهرداری، تمامی اعتبارات خانه موسیقی و تئاتر و غیره قطع شده است.

وی درخواست کرد: ناصحی رئیس کمیسیون اجتماعی شورا این موضوع را پیگیری کند و در باقی مانده عمر شورای چهارم این معضل حل شود.

دبیر کمیته فرهنگی شورای شهر تهران همچنین پشنهاد کرد: به جای آنکه خیابانی را به نام مرحومه مریم میرزاخانی کنیم بهتر است یک مکان فرهنگی به نام این نابغه ریاضی ثبت شود.

در ادامه مختاباد نسبت به واگذاری اردوگاه شهید میرحسینی در منطقه ۲۲ انتقاد کرد و گفت: واگذاری رستوران های پارک آب و آتش و برخی مزایده های دیگر در روزهای پایانی درست نیست.

وی همچنین با افزایش تکدی گری در سراسر شهر تهران گفت: روز گذشته یک روزنامه شهرداری در خصوص مافیای تکدی گری در شهر تهران سخن گفته که باید گفت ۱۲ سال است مدیریت شهری بر عهده شماست و باید این مافیا دستگیر می شد. به نظر من مسئول مستقیم این موضوع در شهرداری حتی در روزهای آخر هم باید تغییر کند.

مختاباد نسبت به لغو کنسرت‌های موسیقی در کشور انتقاد کرد و اظهار داشت: این کنسرت ها می تواند ناهنجاری های اجتماعی را کاهش دهد و نباید با نگاه سیاسی به آن پرداخت.

کد خبر 378043

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha