دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: عادل غلامی که در تمرین تیم ملی والیبال بعد از درگیری لفظی با محمد موسوی با حالت قهر اردو را ترک کرده بود از سوی کادر تیم ملی خط خورد و علی شفیعی جایگزین او شد.

موسوی غلامی

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین تمرین تیم ملی والیبال در تهران برای کسب سهمیه مسابقات جهانی برگزار شد در دقایق پایانی تمرینات سید محمد موسوی و عادل غلامی وارد مشاجره شدید لفظی شدند که در نهایت عادل غلامی لباس خود را عوض کرد و از اردو بیرون رفت.

شدت درگیری به قدری زیاد بوده است که وساطت‌هاي امير خوش‌خبر، سرپرست تيم ملي‌ هم جواب نداد و غلامي به اردو بازنگشت. درگیری سید و عادل برای حضور در تمرین بود و زمانی که محمد موسوی در زمین بود عادل از او خواست که جای او را بگیرد که همین مساله به تنشی بزرگ تبدیل شد.

این دو بازیکن در یک پست بازی می‌کنند و سال‌هاست با هم در یک تیم باشگاهی توپ می‌زنند. آنها یک سال در کاله و دو سال در بانک سرمایه به قهرمانی لیگ کنار هم رسیده بودند اما درگیری آخر آنها منجر به بزرگترین حاشیه مدت‌های اخیر شد.

پس از قهر عادل غلامی و کنار گذاشته شدن از اردوی تیم‌ ‌ملی، علی شفیعی با نظر کولاکوویچ برای حضور در اردوی ترکیه جانشین او شد.

کد خبر 377958

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha