همشهری آنلاین: "جایزه زیست ایران" همراه با نمایشگاه زیست فناوری ایران توسط ستاد توسعه زیست فناوری و صندوق حمایت از سرمایه‌گذاری زیست فناوری شهریور ماه در سطح ملی برگزار می‌شود.

جایزه زیست ایران به برترین‌های زیست ‌فناوری اهدا می‌شود

به گزارش مهر، سومین نمایشگاه ارزیابی دستاوردهای فعالان حوزه زیست فناوری و معرفی برترین‌های زیست‌ فناوری ایران ضمن نمایش پتانسیل‌های بالقوه کشور در زمینه علم و فناوری، گامی موثر در ایجاد تحرک و رونق اقتصادی در پی خواهد داشت و این نمایشگاه با شناسایی و تشویق فعالان علم و فناوری در زمینه تبدیل علم به فناوری و در نهایت اشتغال‌زایی و افزایش تولید داخلی موثر خواهد بود.

اهداف برگزاری مراسم جایزه زیست ایران تحقق دست‌یابی به ۳ درصد بازار جهانی در سال ۱۴۰۴، ایجاد روحیه رقابت سالم در بین فعالان حوزه زیست فناوری، هدایت فعالیت‌ها به سمت اولویت‌های کشور و شناسایی، معرفی و تشویق فعالان زیست فناوری است.

در این رقابت ملی، در هریک از حوزه‌های کشاورزی، پزشکی، صنعتی/تجهیزات/محیط زیست، برترین‌های شرکت‌ها (نوپا، تولیدی و صنعتی)، فناوری و مرکز رشد که بیشترین سهم را در اتصال حلقه‌های زنجیره ارزش زیست‌فناوری از مرحله تولید دانش تا ثروت (در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی) داشته‌اند معرفی شده و از آن‌ها طی مراسمی با حضور مقامات بلند پایه کشور در اختتامیه برگزاری نمایشگاه زیست ‌فناوری ایران با اهدای تندیس و جوایز قدردانی می‌شود. 

کد خبر 377807

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha