همشهری آنلاین: تیم ملی والیبال امید ایران در دومین دیدار مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا موفق به شکست استرالیا شد تا چهارمین برد خود را جشن بگیرد.

volleyball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران که به نمایندگی از کشورمان در مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا شرکت کرده است، روز شنبه (7 مرداد) در پنجمین مسابقه خود در این رقابت‌ها به مصاف تیم استرالیا رفت.

شاگردان سیچلو در این مسابقه که از حساسیت زیادی برای هر دو تیم برخوردار بود، با نتیجه سه بر یک و با امتيازهاي 25 بر 11، 25 بر 18 ، 22 بر 25 و 25 بر 17 به پیروزی رسیدند.

تیم زیر 23 سال ایران در شرایطی موفق به عبور از سد تیم استرالیا شد که همین تیم مدتی قبل در رقابت‌های انتخابی جهان 2018 در گروه B آسیا با نمایش خوب خود به عنوان تیم دوم سهمیه گرفته بود.

حریف بعدی تیم ملی والیبال ایران در این مسابقات، بعد از برگزاری دیگر مسابقات روز دوم مشخص خواهد شد.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا، با حضور 16 تیم از دوم مرداد آغاز شده است. تیم ملی والیبال امید ایران در این دوره از مسابقات که به میزبانی اندونزی برگزار می‌شود، به نمایندگی از والیبال ایران حاضر شده است. این رقابت‌ها دهم مرداد ماه به پایان می‌رسد.

 

کد خبر 377687

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha